Tips om budgetprylar på Lidl

Du! Decathlon har jag ju negligerat helt! :D
Ska kolla, tack!:D
För den som vill ha en gravelinspirerad skal/regnjacka (https://www.decathlon.se/p/301759-1...521b8e7b277fd0c621a6162bf042&objectID=2499855) så lämnade jag tillbaka två stycken (medium och large) på Decathlon i Kungens kurva för några dagar sedan. De hängs tydligen ut i butiken under utgående varor enligt personalen. Finns annars bara att beställa från Vive la France. #allaskamedpågraveltågetävenDecathlon:)

Kanske är så att även Lidl har leveransproblem?

Mekstället finns ju att köpa för 399 SEK from tors 19/5
Vill du köpa billiga cykelkläder i Sverige kolla hos Decathlon
Jo så är det, jag har kikat på en sak på tyska sidan och tänkte en släkting där skulle få gå och handla, men det har varit slut sedan förra våren.

Bilagor

• 16522733795488259193335801925449.jpg
    16522733795488259193335801925449.jpg
    694.7 KB · Besök: 176
Var där och kollade idag. De hade bänkborrmaskin. Men en annan modell än tidigare. Den här ser mer ut som en gammal billig härk där man flyttar remmen för att byta hastighet. Inte steglöst som på den Sheppach de hade tidigare ?

Köpte lidls cykeltvättmedel men blev lite fundersam på "skölj med mycket vatten vid användning på aluminium! "

Allt på min hoj är ju aluminium.. Tänker om man slarvar nån gång och det ger fula fläckar eller något... IMG_20220519_091839.jpg

Köpte lidls cykeltvättmedel men blev lite fundersam på "skölj med mycket vatten vid användning på aluminium! "

Allt på min hoj är ju aluminium.. Tänker om man slarvar nån gång och det ger fula fläckar eller något... Visa bilaga 556177
Tror du får det svårt hitta någon rengöringsprodukt som inte har anjontensider i sig. De är basiska allaihopa och kommer fläcka rå aluminium om du lägger på och låter verka över natten. Annars gissar jag att din cykel är lackad och då kommer den klara sig finfint även om du missar att skölja på ett litet ställe

Tror du får det svårt hitta någon rengöringsprodukt som inte har anjontensider i sig. De är basiska allaihopa och kommer fläcka rå aluminium om du lägger på och låter verka över natten. Annars gissar jag att din cykel är lackad och då kommer den klara sig finfint även om du missar att skölja på ett litet ställe

Se där ja, då har man lärt sig något nytt. Japp allt av aluminium är lackat på cykeln m.a.o äre bara att köra. Tack!

Hängde på låset på den lokala Lidl butiken och lyckas knipa ett mekställ ?‍♂️ Konstigt var jag den enda som sprang mot cykelavdelningen, trodde efterfrågan skulle vara större iom happyrides hets ?
23 stycken kvar på LIDL Mölndal. Jag och en till (för mig okänd) person i kassakön med bara mekstället. Så ganska så populärt enligt mina observationer.

Tack för respons :) Eftersom en Happy sålde saker vi var överens om att jag skulle köpa, så kommer jag att ha tid att åka till Lidl efter mitt möte.

Tror ni Mek-stället kan finnas kvar nånstans i Stockholm idag? Tror ni man kan ringa eller lär jag cykla och kolla i varje butik? ?

Jag har det Harald Nyborg-brandade men jag funderar på att köpa ett på Lidl så jag kan vara med i

Hängde på låset på den lokala Lidl butiken och lyckas knipa ett mekställ ?‍♂️ Konstigt var jag den enda som sprang mot cykelavdelningen, trodde efterfrågan skulle vara större iom happyrides hets ?
Ihopskruvad och cykel provupphängd, så får jag säga att första intryck är positivt ?

Senaste åren har det inte varit jätterusning efter mekstället. Har ofta funnits kvar iaf ett par veckor. Det var värre för 4-5 år sedan, då försvann de snabbt. Marknaden mättas väl med tiden.

Tillbaka
Topp