zinkpasta
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Självklart - ventilerna linjerar inte med loggorna på däcken.Insåg nu att det till och med finns två fel. Ser ni båda?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Självklart - ventilerna linjerar inte med loggorna på däcken.Insåg nu att det till och med finns två fel. Ser ni båda?
Pakethållaren låser droppern som sitter bakåfram?
Snarare att pakethållaren sitter på innerröret till den bak o framvända droppern..Självklart - ventilerna linjerar inte med loggorna på däcken.
Det är ju bara ett problem om man ämnar använda droppern.Snarare att pakethållaren sitter på innerröret till den bak o framvända droppern..
Bashguard och drevet matchar inte resten av de röda.. Vinrött är inte samma som rött..
Är det dessutom ett lyse som sitter på sadelstolpen, pekandes framåt?Snarare att pakethållaren sitter på innerröret till den bak o framvända droppern..
Jepp. ??Är det dessutom ett lyse som sitter på sadelstolpen, pekandes framåt?
Såg denna och tänkte på denna tråd, vart bara så full av… perplexlitet (ord?)?
Usch för anglicismer! Kolarhustruns räser heter det!
Usch för anglicismer! Kolarhustruns räser heter det!
Är väl inte jättebilligt. Inte jättedyrt heller.
Det här måste väl vara billigt? (kan inget om gamla rääserhojjar ?)
Jobbigt när den blir "al dente" vid regn!
Fem min för att inse att det inte var hans/hennes grej. ?Visa bilaga 562272
Rätt saftig pris för en 4 (årmodell ca 2017? då jag har exakt likadan cykel) år gammal hoj som kostade runt 15 ny...
Billig ..Är väl inte jättebilligt. Inte jättedyrt heller.
10-15 tusen för dyr.(NY) innebär visst inte ny alls verkar det som.![]()
Säljes: CANYON AEROD CF SLX 8.0 Di2, 2XS, INKÖPT JANUARI 2017 (NY)
Fantastisk kolfiberracer. Den här cykeln har allt. Går som ett spjut med sin aerodynamiska geometri men ähappyride.se
Skulle också vilja veta hur det går till när man nästan medvetet bryter av en spak. Om någon förresten vet vilken spak som åsyftas så får ni gärna förklara.
Man kan aldrig vara nog försiktig.
Ser inget som ser konstigt ut. Kolla på den live så får du seHar forskat ett tag efter min första cykel att köpa. Canyon endurace har dykt upp både här och där i olika trådar (bra instegs, bekväm sittställning mm).
Vad tänker ni om den här annonsen/cykeln?
Behöver jag ytterligare information för att kunna avgöra om det är prisvärt? Jag såg en likadan, årsmodell 2020, annonserad här på happy för 16k. Den blev såld fort. Så jag antar att det finns en anledning till att denna finns kvar på blocket fast den kostar 13k?
https://www.blocket.se/annons/stockholm/canyon_endurace_al_7_0_disc_large/101380860
Tror batterispaken är locket som han syftar på där man stoppar in laddaren :P(NY) innebär visst inte ny alls verkar det som.![]()
Säljes: CANYON AEROD CF SLX 8.0 Di2, 2XS, INKÖPT JANUARI 2017 (NY)
Fantastisk kolfiberracer. Den här cykeln har allt. Går som ett spjut med sin aerodynamiska geometri men ähappyride.se
Skulle också vilja veta hur det går till när man nästan medvetet bryter av en spak. Om någon förresten vet vilken spak som åsyftas så får ni gärna förklara.
Tror batterispaken är locket som han syftar på där man stoppar in laddaren :P
Haha! Håller med. Tror du den håller så tätt? Tror inte det tar skada av att ta bort detOch det är faktiskt rejält störigt. Hade det inte varit för jag behöver ha det vattentätt hade det åkt åt helvete på mina cyklar med.
Det låg en ute rätt länge för 13000 nu i våras… var sugen men geon är lite knepig.Tycker denna är intressant:![]()
Säljes: Allebike MB31 Gravel
Hej Jag säljer nu min MB31 pga andra mål med cyklingen, den är inköpt 2021 med nypris 18.900, dethappyride.se
Nypris 18.900:- Pris efter ett års användning 20.000:- . Nog att det är en eftertraktad cykel och att säljare vill få så mycket som möjligt, men jag kan någonstans tycka att det är en trist utveckling på det stora hela när begagnat ska kosta mer än splitternytt. Förvisso ingår det pedaler, flaskställ och stänkskärmar....
Och slangar.Tycker denna är intressant:![]()
Säljes: Allebike MB31 Gravel
Hej Jag säljer nu min MB31 pga andra mål med cyklingen, den är inköpt 2021 med nypris 18.900, dethappyride.se
Nypris 18.900:- Pris efter ett års användning 20.000:- . Nog att det är en eftertraktad cykel och att säljare vill få så mycket som möjligt, men jag kan någonstans tycka att det är en trist utveckling på det stora hela när begagnat ska kosta mer än splitternytt. Förvisso ingår det pedaler, flaskställ och stänkskärmar....
Och slangar.
Det är inte bara trist, det är rent bedrövligt. I mina ögon. Köper man en ny hoj bör man skriva av åtminstone 30% direkt.
Hoppas att säljaren i alla fall svarar hövligt på bud strax över 10' och inte skickar indignerade meddelande om skambud tillbaks.
Lite fånigt såklart, men det är väl ett rätt ofta använt begrepp? Jag tycker att det är roligare att både annonsören och du lyckades stava "aggressiv" fel, på två olika sätt.Varning! Den kan gå till attack!
![]()
Säljes: Hardtail 29" (Aggressive)
Helt nya saker till bygget som gjordes oktober 2020: BC original podsol 29" alu ram, storlek M/L. Bromsar: Maghappyride.se
På riktigt... Va fan är en aggresiv cykel för något?
Stalle
Fel av mig. Att jag aldrig kan lära mig... ?Den är ju i nyskick, inte ny. Nyskick är mer värt, den är ju inkörd ?
Varning! Den kan gå till attack!
![]()
Säljes: Hardtail 29" (Aggressive)
Helt nya saker till bygget som gjordes oktober 2020: BC original podsol 29" alu ram, storlek M/L. Bromsar: Maghappyride.se
På riktigt... Va fan är en aggresiv cykel för något?
Stalle
Lite fånigt såklart, men det är väl ett rätt ofta använt begrepp? Jag tycker att det är roligare att både annonsören och du lyckades stava "aggressiv" fel, på två olika sätt.
r8000. Edit: Ändrar mitt tidigare svar om att just storklingan inte skulle vara det. Det är 46t klingan som är så ful faktiskt.