Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja då är det nog lite väl litet ?tror tyvärr jag behöver en större då jag är 192 lång ??? annars hade jag gärna köpt!
Jag köper gärna den till frugan som komplement till min 696a! ??Haha ja då är det nog lite väl litet ?
Hittar du någon så sitter jag iallafall på en extra uppsättning GRX 915 växlar, bromsar samt handtag jag inte tänkte göra något bra alls med!
själv suktar man efter en, sen ska du ha två :D :DJag köper gärna den till frugan som komplement till min 696a! ??
Det duger väl till det mesta skulle jag säga! Jag är gammal och svag och kör en del stök, så jag vill ha lite lägre lägstautväxling än 1:1, men jag har 30/33 som lägsta, så inte jättemycket skillnad egentligen.Hur skulle utväxlingen 175.0 mmvev, 30-46 fram, 11-30 bak? Grx 600.
Vill kunna köra lite asfalt också.
Festligt!En ram beställd iaf! Nu gäller det bara att hitta prylar till den :) ?
Lorentzx du har ett PM!Haha ja då är det nog lite väl litet ?
Hittar du någon så sitter jag iallafall på en extra uppsättning GRX 915 växlar, bromsar samt handtag jag inte tänkte göra något bra alls med!
trevligt!! Beställt ännu:)?Trevligt!
Det lutar åt en CFR707, vill plåga mig själv med helt integrerad dragning.
Sugen på en rival axs grupp i såna fall. Den kommer ersätta min nuvarande cykel så lite halv påkostat får det bli.
Vad kör ni för hjul? Har ni tips på några rätt ok hjul :)?
Gillar breda fälgar även på GRAVEL så hade jag skaffat nya hade de nog byggts på Nextie AGX…Vad kör ni för hjul? Har ni tips på några rätt ok hjul :)?
Många verkar köra Lightbicycle! Bra betyg antar jag :)Blir mest mina https://www.lightbicycle.com/700C-G...sc-wheels-for-road-cyclocross-and-gravel.html
Utan hål för ekrarna och med DT 350 28H fram och bak, men byggde själv.
Många verkar köra Lightbicycle! Bra betyg antar jag :)

Nice, kommer aldrig ut begagnade alltså? Om alla är så nöjda ??![]()
Nu är det beställt!O
trevligt!! Beställt ännu:)?
Varje dag bara? jag är inne varje timme, haha.Det är nog inte så vanligt, vad skulle man byta till? Man får hålla utkik varje dag om man ska fånga nåt.
Fick pris på 759euro för detta fälgar med DT240 nav från Tyskland, dvs ingen tull..Visa bilaga 562544![]()
GRL40S | YISHUNBIKE
Gravel/Road bike disc brake carbon rim40mm tubeless gravel bicycle rimT800 Impact Resistant ConstructureIncreases the impact strengthDistribute energy and shock evenly to the whole rimOffset 2.5mm Nipple BedAsymmetric design for a better wheel stiffnessSilk Finish can be choosewww.yishunbike.com
Jag kör med hjul från Yishunbike, mycket nöjd. Finns/fanns att köpa via deras Tyska filial.
Låter väldigt bra :)Fick pris på 759euro för detta fälgar med DT240 nav från Tyskland, dvs ingen tull..
Ord pris var 960 som jag förstod det.. DT350 naven var slut..
Bra pris? Prisvärt?
Fråga från en novis :) hur drog du in dessa? Vajer i linern som följde med, sedan jagqire linern över vajrarna? :)Kör med liner inne i ramen!
Funkar utmärkt.Jagwire Slick-Lube Liner Vajerhölje till förseglad växelsats 2300 mm 4-pack | bikester.se
Jagwire Slick-Lube Liner Vajerhölje till förseglad växelsats 2300 mm 4-pack - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Jagwire Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Det är bara trä dom över slangen. Du behöver inte limer överallt, bara i downtube typFråga från en novis :) hur drog du in dessa? Vajer i linern som följde med, sedan jagqire linern över vajrarna? :)
Aha! Kan man köra "ren" vajer på resterande :)?Det är bara trä dom över slangen. Du behöver inte limer överallt, bara i downtube typ
Visst går det, men varför inte ha helkapslat hela vägen, om det går?Aha! Kan man köra "ren" vajer på resterande :)?
Det är en annan liner än den jag skrev om ovan och som finns i helkapslade vajrar+höljenNä asså Liner är för att dra runt höljet, så det inte slår emot inuti ramen när det skumpar/ svänger.
Så du har, inifrån och ute = vajer, hölje och sen liner / skum.
+1Ska inte komplicera det mer nu…
Visa bilaga 566147Äntligen en i gänget efter att ha suktat i snart 1 år ???
Ramstorlek styr ju en del i vilka modeller som blir bra. Jag kör en 52 och faktiskt mest använt Red Cycling EVO TR (tror jag den heter) för att den sitter bra och rymmer tillräckligt för en dagstur, eventuellt i kombination med väska på toppröret. Samtidigt tillåts två flaskor varav den bakre i fullhöjd, utan att meka med positionen på flaskställen. Nackdelen är kvaliten på dragkedjan då "dragaren" lossnat. Har sett fler som haft samma problem i deras recensioner. Kom på det nu och begärt reklamation hos bikester. Får se vad de säger.Är de några av er som kör ramväskor :)? Vad kör ni för väskor? upp med bilder :D