Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är inget sovlopp, utan ett cykellopp!
what ska du köra lyxrando med övernattning i varma vattenskåp??Hehe, jag är klart imponerad av randonörer som sover ca en timme under en buske i någon bivvy bag och sedan på't igen. ? Själv blir det här min allra första ultracykling och det blir inga sådana experiment. ?
Poängen med att sova i ett dike faller lite när det finns ordnade kontroller med typ 10 mils mellanrum...
I garmin basecamp kan du kombinera ihop etapperna till lagom stora dagsetapper och döpa dom till vettiga sakerjag lyckas bara få in den stora banan i Garmin 1000. tänkte det kunde vara bra att ha med de uppdelade men det vill sig inte. har döpt om filerna men det blir bara 1 i garminen
Om någon orkar göra gpx-er i block om 3-400. posta den gärna härI garmin basecamp kan du kombinera ihop etapperna till lagom stora dagsetapper och döpa dom till vettiga saker
Sportson kanske? Cykelgross (ligger i centrum, nära stationen)?Vars köper man chamois kräm i Uppsala?
hmm provade hastigt men GPX filerna vill den inte veta av.I garmin basecamp kan du kombinera ihop etapperna till lagom stora dagsetapper och döpa dom till vettiga saker
Om någon orkar göra gpx-er i block om 3-400. posta den gärna här
XXL har Assos i lager.Vars köper man chamois kräm i Uppsala?
Är det hjälmkrav på inskrivningen?Visa bilaga 569026
Inskrivning
Som jag fattat det är det så. Har dock inte varit så involverad i praktikaliteterna kring hur arbetet i kontrollerna ska bedrivas så jag ska inte svära på att jag har rätt.Ok så som cyklist behöver man inte göra något? Allt sköts av personalen på stationerna.
UTU är ett lopp med ett tydligt säkerhetstänk! Med tanke på regnrisken är det även krav på att deltagarna ska ha flytväst på sig under hela loppet och ha en uppblåsbar båt i packningen. Yonna har specialanlitats som inspektör av flytetygens tålighet.Är det hjälmkrav på inskrivningen?
Vi i Trondheim kommer registrera alla som anländer och lämnar, samt hur länge madrassen är bokad.Som jag fattat det är det så. Har dock inte varit så involverad i praktikaliteterna kring hur arbetet i kontrollerna ska bedrivas så jag ska inte svära på att jag har rätt.
Känns ändå lite slappt när både Mange och gängmedlemmen till höger saknar hjälm, inte uci-strikt direkt?UTU är ett lopp med ett tydligt säkerhetstänk! Med tanke på regnrisken är det även krav på att deltagarna ska ha flytväst på sig under hela loppet och ha en uppblåsbar båt i packningen. Yonna har specialanlitats som inspektör av flytetygens tålighet.
Det hoppas jag. Det har jag räknat med.Fick ett hyfsat bra svar på plats vid inskrivningen, men med viss friskrivning.
Dropbags som ligger i tex Särna kan man få tillgång till åt bägge håll?
UTU är ett lopp med ett tydligt säkerhetstänk! Med tanke på regnrisken är det även krav på att deltagarna ska ha flytväst på sig under hela loppet och ha en uppblåsbar båt i packningen. Yonna har specialanlitats som inspektör av flytetygens tålighet.
Är tämligen säker på att dropbags inte ska köras tillbaka från ”dubbelkontrollerna” till Uppsala innan andra passage skett.Det hoppas jag. Det har jag räknat med.
Skrev 2X på den påsenÄr tämligen säker på att dropbags inte ska köras tillbaka från ”dubbelkontrollerna” till Uppsala innan andra passage skett.
Enligt hemsidan ska det vara 45 st anmälda till start 07.00.Ganska många i startgruppen kl 7 som inte är registrerade i Uppsala. Många frånfällen i sista stund eller har de bara ”undgått” registreringen?
Ja, jag får det också till 35 st. Om jag tolkar denna sida rätt är det 32 st registreradeEnligt hemsidan ska det vara 45 st anmälda till start 07.00.
Om jag räknar rätt på bilden #577 så får jag det till 35 cyklister.
Förutom DNS, kan ju några vara utanför bild, eller ha bytt startgrupp.