Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Korrekt men har vaknat nu. Ska äta och åka iväg så småningom.Fortfarande står Svensson som att han ankommit men inte lämnat Särna. Har han tagit en sovpaus?
God tur!Korrekt men har vaknat nu. Ska äta och åka iväg så småningom.
Det står var och en fritt att följa turen som man vill och att i tråden skriva ner sina observationer. Om du vill att det ska fokuseras mer på de i de bakre leden, skriv hur det går för dem. Att inte skriva något relaterat till själva turen utan bara gå in gnälla på vad andra skriver om samt tramsa tycker jag dock ärligt talat är rätt dålig stil.
Du tramsar alltid, varför skriver du om dom snabbaste inte larterne rouge?Det står var och en fritt att följa turen som man vill och att i tråden skriva ner sina observationer. Om du vill att det ska fokuseras mer på de i de bakre leden, skriv hur det går för dem. Att inte skriva något relaterat till själva turen utan bara gå in gnälla på vad andra skriver om samt tramsa tycker jag dock ärligt talat är rätt dålig stil.
Man ser fram emot din racereport när du är tillbaka i Uppsala!Korrekt men har vaknat nu. Ska äta och åka iväg så småningom.
Av de som startat och inte brutit så har alla utom tre lämnat Trondheim. Två har kommit till Trondheim och Felix konstaterar på deltagarsidan "DFL - ingen UTUcyklist i sikte. Nästa Trondheim."
Låter ju spontant som att en lur inte skulle vara helt ivägen.
Så blir det. Det är rätt beslut.Låter ju spontant som att en lur inte skulle vara helt ivägen.
Eller också var det till för att ”väcka” sömniga randonnörer. ?Efter Högvålen satt det något elektroniskt larm över vägen för att skrämma renar.
Det är ett högt hundskall som startar ur flera högtalare. Det var något hus på höger sida efter och man passerar genom stängsel på bägge sidor av vägen. Det var läskigt för @mhenry som låg i täten, och jag som låg 50m bakom hoppade också till.
Låter inte som någon rolig upplevelse. Än värre om man kommer cyklandes i mörker. Kanske läge att förvarna bakomvarande cyklister av arrangörerna om det går på något sätt.Efter Högvålen satt det något elektroniskt larm över vägen för att skrämma renar.
Det är ett högt hundskall som startar ur flera högtalare. Det var något hus på höger sida efter och man passerar genom stängsel på bägge sidor av vägen. Det var läskigt för @mhenry som låg i täten, och jag som låg 50m bakom hoppade också till.
Kontrollen i Tänndalen ska varna om detta nu.Låter inte som någon rolig upplevelse. Än värre om man kommer cyklandes i mörker. Kanske läge att förvarna bakomvarande cyklister av arrangörerna om det går på något sätt.
Bägge har tyvärr brutit.Är det Martin (A02) eller Mats (A03) som brutit?
Ser inget om Mats brytande i rapporteringen. Har du ngn mer info?Bägge har tyvärr brutit.
Nej, 64.19 var officiell tid.Kan ha helt fel. 67:20?
Tjoho!Äntligen Tydal och sova sig lite
1a-handsinfoSer inget om Mats brytande i rapporteringen. Har du ngn mer info?
Det blir konstigare och konstigare. Nu har Martin (A02) ankommit Älvdalen, men hade brutit redan i Särna?1a-handsinfo
Nu fattsr jag frågan i inlägg #792Det blir konstigare och konstigare. Nu har Martin (A02) ankommit Älvdalen, men hade brutit redan i Särna?