Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För att inte tala om igår. Nelson var så bra det kan bli i den upptorkande kletleran. Nu är det ju praktiskt taget torrt igen så imorrn blir det finåkning.Jodu. Bjuder på en såndär semesterbild med bruna ben, från i tisdags. Propagandaväder!
Plockar du blåbär? ?Stora fina stigar idag?Visa bilaga 570398
Fantastiskt fint! Var är det?Lite hoppträning.. Men typiskt bara att man ska vara sin egen fotograf..
Visa bilaga 570582
Lofsdalen. Bilden är från deras nya skills area. Skitfint är det. Med alla deras nya grymma flowtrails är det verkligen en hit. Fruktansvärt bra cykling.Fantastiskt fint! Var är det?
Ligger det i anslutning till Bike Parken? Ser ut att vara en bit upp på fjället?Lite hoppträning.. Men typiskt bara att man ska vara sin egen fotograf..
Visa bilaga 570582
Man måste cykla lite flow trail för att komma dit. Det är ett par km från liften.Ligger det i anslutning till Bike Parken? Ser ut att vara en bit upp på fjället?
Tycker alltid att det alltid är så i Åre! Man kämpar med blöta och leriga kläder i flera dagar (vi bor alltid i tält eller camper) och så sista dagen blir det äntligen "torkväder"Typiskt att det ska bli så fint väder lagom tills man ska åka hem.
13:e och sista dagen i Åre för den här sommaren igår.
Visa bilaga 570806
Hårt att bo i tält då! Vi har ändå lyxat med hus och tvättmaskin så vi kunnat spola av varandra och klä av det värsta oss ute direkt ner i en tvättkorg.Tycker alltid att det alltid är så i Åre! Man kämpar med blöta och leriga kläder i flera dagar (vi bor alltid i tält eller camper) och så sista dagen blir det äntligen "torkväder"![]()
Ja, man brukar få ta ett djupt andetag innan påklädningen på morgonen (sen blir det ändå lite varmt). 100% värt det!Hårt att bo i tält då! Vi har ändå lyxat med hus och tvättmaskin så vi kunnat spola av varandra och klä av det värsta oss ute direkt ner i en tvättkorg.
Tur det iaf är kul att cykla i lera
Wow, ser ju underbart ut! Jag har varit nyfiken på Källviken ett tag och din bild får mig att ta beslutet att åka dit inom kort.Kvällscykling i Källviken igår. Falu Stigcyklister har lyckats riktigt bra med flytet i den nya "freeride-leden" ?!Visa bilaga 570968
Det där är den flowigaste leden (inte färdig hela vägen ner, men man får köra så långt den går), men även stöklederna på baksidan (Sulan, Baksidan, Ättestupan mfl) är kul, om än med några lite väl håriga partier ??! Helt klart värt besök!Wow, ser ju underbart ut! Jag har varit nyfiken på Källviken ett tag och din bild får mig att ta beslutet att åka dit inom kort.