Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ramen har 7000 rör kanske därför priset är så högtwww.facebook.com
Fullfjädrad? Priset! Rengjord? Mu ha ha ha
Lol
20 minuter gammalt konto
3 st sprillans nya cyklar varav en är samma modell men i storlek small och medium
Vilken butik har haft inbrott? :P
Men kan ju va legit också om kvitto finns
Visa bilaga 573363
Spännande, tror jag vad du tror?Undra hur den ser ut där under!? Lös ram från köp och sälj. Bra pris dock.
Fråga? :)Undra hur den ser ut där under!? Lös ram från köp och sälj. Bra pris dock.
Kinakopia?
De ser väl rätt ut, eller?
Skolfiber i carbon. Nu gäller det att hänga med i utvecklingen.
Skolfiber i carbon. Nu gäller det att hänga med i utvecklingen.
Jag hade en kollega när jag var väktare som menade att han hade kompostnaterial i sina kängor.Skolfiber i carbon. Nu gäller det att hänga med i utvecklingen.
Visa bilaga 574241
Jag brukar lägga högre pris i övriga kanaler (blocket, marketplace osv.) än happy när jag säljer nåt. Smidighet och att sälja till en generellt mer kunnig köpare är värt rätt så mycket.![]()
![]()
Vårjackor & höstjackor | Köp & sälj second hand på Tradera
Köp och sälj Vårjackor & höstjackor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av second hand och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Är jag gnällig, som tycker det är märkligt (läs: illa) att begära ett högre pris av sina fellow happyiter än på tradera?
![]()
Säljes: Carbondale F-Si frameset
Carbondale F-Si frameset Complete with headset, fork, ceramic speed BB & cannondale ONE crankset.happyride.se
"Carbondale" antar jag? Kanske bara vitsig säljare.
Är det jag som är full o missar "GX fram" växeln eller är det reglaget som menars?
Det vore intressant att få en inblick i säljarens definition av "lite".Jag delade min åsikt med säljaren av servisen han hade gjort på en cykel han tidigare försökte sälja, med exakt samma text tom. Fick höra att jag vet inget om cyklar. ?
Han hade dock rätt - de kan vara fullt fungerande med några rostiga delar osv. Handlar bara om vad man tycker ingår en servis (inte mycket i det här fallet skulle ja påstå). Själv är jag ganska petnoga med sånt... De verkar bli sålda i alla fall.
Visa bilaga 574925
Så nypris på förra gen pike select är samma som den nya pike ultimate? Ok.
Undrar om säljaren vet man fortfarande kan få tag på 2023 pike ultimate för 6300kr ish?
Skulle stå 2022… Editerat nu.Kan du länka en 2023 pike ultimate 29" för 6300? Lät som ett kanonpris och jag blev lite shoppingsugen
Är inte det aluminum versionen? Alltså 2.0 och inte 1.0. Formen är annorlunda än 1.0 i kolfiber.Skolfiber i carbon. Nu gäller det att hänga med i utvecklingen.
Visa bilaga 574241
Kanske är personen som köpte upp konkursförsäljningen på Öster cykel i JKPG via Tovek auktionerKan man köpa esi grips på wish eller varför annonserar den här personen handtag flera gånger i veckan både här och på facebook?
Finns det nån annons på Supacaz styrlindorna?Kanske är personen som köpte upp konkursförsäljningen på Öster cykel i JKPG via Tovek auktioner
![]()
Välkommen till Toveks auktioner
tovek.se
Också nyfiken på den ramen, men alltför många frågor för att orka gå vidare. Det fattas växelögla, stickers medföljer vid sidan om, har aldrig sett den färgen på den ramen, det är annan sadelstolpe än den som följer med originalcykeln, dåliga gängor på nån täckplatta, ramen verkar lagad vid vevpartiet, etcFråga? :)