Orbea Laufey H10/LTD?

Orbea Laufey H10/LTD?
Hej! Hade i princip bestämt mig för en Mb31 när en kompis började prata om Orbea Laufey H10 eller LTD. Jag cyklar mestadels enklare/medelsvår Stig, grov grusväg, skoterled (på sommaren) Men jag vill även ha något som pallar lite rejälare utförslöpor. Var först inne på en Stoic 4 men den går inte att få tag på sedan gick tankarna åt att köpa en Trek Roscoe 8, den känns dock inte lika prisvärd som mb31. Nu har jag snackat med en kompis som bor i Göteborg och han vurmar för Orbea Laufey. Är det någon på detta forum som har lust att ge lite input om H10/LTD? Om jag fattar rätt så är det ”endast” vassare komponenter som skiljer mellan LTD vs H10, korrekt? Tack på förhand!

Orbea Laufey H10/LTD?
Jag har en H10 till salu och har för mig att de som skiljer mellan H10 och Ltdn är främst framdämparen där min har Marzzochi och Ltdn har en Fox. Hr för mig att de var de jag läste mig till när jag valde mellan dom iaf och tyckte inte att de var värt det högre priset.

Orbea Laufey H10/LTD?
Jag har en H10 till salu och har för mig att de som skiljer mellan H10 och Ltdn är främst framdämparen där min har Marzzochi och Ltdn har en Fox. Hr för mig att de var de jag läste mig till när jag valde mellan dom iaf och tyckte inte att de var värt det högre priset.
Har du kvar din H10a och ill du fortfarande sälja den?

Tillbaka
Topp