Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är din sekretessinställlning. Du själv är den enda som ser det gråa. Alla stalkers ser det oranga och vet därmed inte var du utgår från.Hej
Är det någon som vet vad det beror på att Strava visar den första och sista biten på varje rutt visas grått?
Visa bilaga 584645
Fast alla vi HappyStalkers vet exakt var i Torrenueva som TS startar och slutar sina rundor. ?Det är din sekretessinställlning. Du själv är den enda som ser det gråa. Alla stalkers ser det oranga och vet därmed inte var du utgår från.
Plus-ikonen längst ner till höger på appen startsidaok... så varför kan man inte lägga upp en manuell aktvitet i appen!? Eller är jag bara blind?
näe...
Längst upp till vänster för mig på iPhone, men kanske beror på villken telefon...?
Det verkar bero på. På min iFån måste jag klicka på "You" för att sedan ha "+" på toppmenyn. Kanske iofs finns någon inställning för att anpassa, men jag reggar sällan manuella aktiviteter i telefånen.Längst upp till vänster för mig på iPhone, men kanske beror på villken telefon...?
Fast alla vi HappyStalkers vet exakt var i Torrenueva som TS startar och slutar sina rundor. ?