Parkpre 925 Team 19"
Visa bilaga 599927
Visa bilaga 599928
Vad man kan få för priset av två SL månadskort. Så mycket cykel för pengarna! Dags för den här fullblodsräcern att pensionera sig som trofast pendlare.
Efter att ha flyttat tillbaka till Sverige och under ett år ha använt finhojen för pendling i ur och skur och på saltbemängda cykelbanor i Stockholm var det dags komplettera med en fulväderspendlare.
Jag tror att det kommer bli riktigt bra men några smärre kompletteringar och justeringar.
Prio ett som jag måste fixa omgående är:
Skärmar
Styre och stam
Möjligen dubbdäck
Mini flak fram
Prio två
Dynamosetup
Konvertera till singelklinga
Bör kanske eftersöka gubbstyrkombo på yardsaletråden? Något lite bredare och med lite sweep. Alternativt cykelköket i Bagis. Någon som vet hur dom har det med reservdelar?
Önskar hitta några relativt breda stänkskärmar. Har både velo orange, honjo och simworks på andra cyklar. Och vill gärna fortsätta med skärmar i metall. Hur breda skärmar kan man tänkas få in under v-bromsarna? 65mm eller 70mm breda skärmar vore drömmen men då måste jag spendera lika mycket som för hela cykeln från Rene Herse.
Skulle gärna även vilja hänga på ett litet mini flak där fram. Monterat på v-bromsen och kronan. Någon med bra tips på litet enkelt flak?