Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack är glad du svarar ?Tja (jo, det är jag igen)!
Jag tycker du ska ta en sväng till elcykelkompaniet i Sisjön o testa lite. Dom har åtminstone några demohojar, exakt vilka vet jag inte. Men dom har t ex Trek med Bosch-motorer o Merida med EP8-motorer o dessutom Spesh med Brose-motorer. Vet inte om dom har ngn hoj med SL-motor men det är väl bara att ringa.
En trevlig butik om du inte har varit där med ett enormt utbud av elhojar. Förmodligen Sveriges största elhojsbutik.
Ja, Brose-motorn är den absolut tystaste av de starka motorerna. Bosch o Shimano låter ungefär lika mkt.Tack är glad du svarar ?
Har ju en Specialized Turbo Levo den är nästan helt tyst men tänkte köpa ny hoj med Bosch motor!
Höll på å klicka på köpknappen men såg nån video där motorn lät himmla högt
Å så kan jag inte cykla med ett konstant vinande ljud........
Bara att köpa. Bosch har dessutom väldigt bra batteripack.Tack är glad du svarar ?
Har ju en Specialized Turbo Levo den är nästan helt tyst men tänkte köpa ny hoj med Bosch motor!
Höll på å klicka på köpknappen men såg nån video där motorn lät himmla högt
Å så kan jag inte cykla med ett konstant vinande ljud........
Bara att köpa. Bosch har dessutom väldigt bra batteripack.
8 eller 8 etap skulle jag vilja säga.Ok nu är jag nära klicka på köpknappen då så många är nöjda med Boschmotorn och inte tycker ljudet är störande! Nu är frågan vilken av Grail gravelcyklarna är mest bang for the money ?
Grail:ON CL 7,8 eller 8 e-Tap?Visa bilaga 594439