Kan man inte längre ge bort Strava?

BuTTuS

Aktiv medlem
Har starkt för mig att jag brukar köpa ett års Strava medlemsskap till sambon varje Jul men nu hittar jag inte var man gör det? Är det borttaget eller ändrat?

Har starkt för mig att jag brukar köpa ett års Strava medlemsskap till sambon varje Jul men nu hittar jag inte var man gör det? Är det borttaget eller ändrat?
Så här säger första googleträffen iaf. Verkar vara borta
30A43898-8049-4EFB-92D7-3B55263CC22B.png

Jaha, det lackar mot jul igen och nu verkar Strava öppnat för Gifts igen, men det är lite blandad info om exakt hur det funkar... Någon som testat och vet?

1.JPG

2.JPG

Kan man använda detta för att ge sig själv ett år och ta det på sitt friskvårdsbidrag? Dvs fungerar det att ange sin egen mailadress? Och hur ser kvittot ut? Är det tydligt ett presentkort på kvittot så kanske arbetsgivaren nekar det.
Ingen aning, men så här ser kvittot ut (förutom mina uppgifter på toppen)

IMG_4353.png

Ingen aning, men så här ser kvittot ut (förutom mina uppgifter på toppen)

Visa bilaga 741169
OK, men då borde det ju inte vara ett problem att låta sin jobbmail och sitt eget namn vara avsändare och sitt mailkonto som redan har strava abonnemang som mottagare. Sen får man kanske jiddra med löneavdelningen med att det bara är semantik att man gett sig själv gåvan pga de inte låter en köpa abonnemang i förskott

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp