Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så här säger första googleträffen iaf. Verkar vara bortaHar starkt för mig att jag brukar köpa ett års Strava medlemsskap till sambon varje Jul men nu hittar jag inte var man gör det? Är det borttaget eller ändrat?
WTF? Då känner jag plötsligt lite jul-stress... Igen.Så här säger första googleträffen iaf. Verkar vara bortaVisa bilaga 599483
Aha...!Alternativt är väl presentkort på Google Play / Apple App Store för köp genom det ?
Julen kom tidigt i år?
Kan man använda detta för att ge sig själv ett år och ta det på sitt friskvårdsbidrag? Dvs fungerar det att ange sin egen mailadress? Och hur ser kvittot ut? Är det tydligt ett presentkort på kvittot så kanske arbetsgivaren nekar det.
Ingen aning, men så här ser kvittot ut (förutom mina uppgifter på toppen)Kan man använda detta för att ge sig själv ett år och ta det på sitt friskvårdsbidrag? Dvs fungerar det att ange sin egen mailadress? Och hur ser kvittot ut? Är det tydligt ett presentkort på kvittot så kanske arbetsgivaren nekar det.
OK, men då borde det ju inte vara ett problem att låta sin jobbmail och sitt eget namn vara avsändare och sitt mailkonto som redan har strava abonnemang som mottagare. Sen får man kanske jiddra med löneavdelningen med att det bara är semantik att man gett sig själv gåvan pga de inte låter en köpa abonnemang i förskott
Varför gå vägen via presentkort för friskvårdsbidrag? Jag skickar bara in kvittot på årsmedlemskapet.Kan man använda detta för att ge sig själv ett år och ta det på sitt friskvårdsbidrag?
För att man inte kan lägga på 1 år på sitt eget abonnemang innan det gått ut. Så jag vill såklart maxa ut årets bidrag som av en ren slump har ca 700 kvar.Varför gå vägen via presentkort för friskvårdsbidrag? Jag skickar bara in kvittot på årsmedlemskapet.