Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Borta för mig också.????????
Är det bara för mig som bikester försvunnit i Benify?
Spekulerar lite i att koden har bytt format. För den koden som är med på Benify för mig igen är inte uppbyggd på samma sätt som tidigare.Man undrar ju lite varför det försvann. Det lär ju inte bero på att femtontusen happyiter hux flux började skaffa Benify istället för att tigga rabattkoder här. Eller...?
?
Samma här.Borta för mig också.Då är det fritt fram och tigga Bikesterkoder igen!
Visa bilaga 604649
Nu så loggade jag in igen och koden är tillbaka. Dvs förbjudet att tigga koder igen!
Visa bilaga 604701
Tack!
Vanligast på senare tid är att man skaffar ett privat konto på benify för 29 kr och därefter alltid har tillgång till en rabattkod som ger 10 %. Den gäller dock inte på allt.Första gången jag kikar i den här tråden och ser 10-20% på bikester nämnas om och om igen. Gäller dessa på (el)cyklar också? Är inne på att köpa en och 20% på en cykel för 20k+ är ju inte lite pengar.
Är det koder som mailas ut till er som handlat där tidigare eller hur får man tag i koderna? Jag köpte lite grejer där i julas men jag får då inga koder ?
Jag fick en liknande kod med 20%, den fungerar dock inte när jag försöker, någon som varit med om liknande? Har så klart mailat bikester också men ingen respons där än.. Edit: några av varorna i korgen var nedsatta, men de ska väl funka ändå? Nästan alla prylar på bikester har ju "röda" priser så om det inaktiverar rabattkoden blir det ju inte mycket kvar...
Jag kan tänka mig att redan rabatterade priser räknas som ”andra erbjudanden” och i så fall gäller inte rabatten, enligt villkoren.Jag fick en liknande kod med 20%, den fungerar dock inte när jag försöker, någon som varit med om liknande? Har så klart mailat bikester också men ingen respons där än.. Edit: några av varorna i korgen var nedsatta, men de ska väl funka ändå? Nästan alla prylar på bikester har ju "röda" priser så om det inaktiverar rabattkoden blir det ju inte mycket kvar...
PlanetX skickar ut mycket mail om bra priser på cyklar just nu så om man är sugen på något därifrån så kan man signa upp sig på deras nyhetsbrev (har dock inte detaljstuderat priserna så vet egentligen inte hur de står sig men det som står i mail-rubriken ser mycket bra ut).
Då borde de ju ha blivit rabatt på den vara som inte var rabatterad från början kan man tycka.. Brukar det vara så på 10%-rabattkoderna? De blir ju rätt meningslösa då de flesta varor på bikester har någon form av "rött pris" (iaf de jag kollat på).Jag kan tänka mig att redan rabatterade priser räknas som ”andra erbjudanden” och i så fall gäller inte rabatten, enligt villkoren.
Är inte helt säker på hur det är i ditt fall, men på min kod som jag postade här ovan var det ju dessutom en minimigräns på 1000:-, så om det är samma på din kod och om du inte kommer upp i den summan på dina varor som inte hade annan rabatt så gäller ju inte koden. Många parametrar att hålla ordning på.Då borde de ju ha blivit rabatt på den vara som inte var rabatterad från början kan man tycka.. Brukar det vara så på 10%-rabattkoderna? De blir ju rätt meningslösa då de flesta varor på bikester har någon form av "rött pris" (iaf de jag kollat på).
Bikesters support sa "kolla villkoren" eller skriv rabattkoden i kommentarsfältet vid din order. Känns lite osäkert om rabatten appliceras eller inte då... Nu var det här grejer jag skulle köpt ändå och förmodligen från bikester men jag blir lite motsträvig om det är så här marknadsföringen ska fungera..
När jag loggade in fungerade koden på de artiklar som inte hade rabatt, totala beloppet var över 1000kr men artiklar med ordinarie pris var bara 275kr så 55kr rabatt blev det istället för de 350kr som jag hoppades på.Är inte helt säker på hur det är i ditt fall, men på min kod som jag postade här ovan var det ju dessutom en minimigräns på 1000:-, så om det är samma på din kod och om du inte kommer upp i den summan på dina varor som inte hade annan rabatt så gäller ju inte koden. Många parametrar att hålla ordning på.
Hi all - I'm about to buy the zwift hub and I see that strava had a promotion for a 10% - if anyone has a code they are not sharing would you mind sharing?
Om det är februari i år som menas så finns det ganska så många dagar tillgodo på den koden i sådana fall.They had a code which expired Feb 28 unfortunately. Worth trying if it still works though.. ZSEUE5FAC562
Önsketänkande att vi var i mars redan! ?Om det är februari i år som menas så finns det ganska så många dagar tillgodo på den koden i sådana fall.
Ja, om du vill ha den så kan jag skicka på pm, koden syns medvetet inte för att inte nån usel tiggare ska ta den.Jag förstår inte. Kan alla får 15% rabatt på outletvaror eller har du en kod att dela?
Säg dåFinns ett sätt att få nya Bikesterkoder i all oändlighet.
Står väl på nästan varje sida om du bläddrar tillbaka lite i tråden.
Mähhh, det kostar ju pengar.....Står väl på nästan varje sida om du bläddrar tillbaka lite i tråden.
Är inte benify bara för företag som i sin tur erbjuder det till sina anställda?Står väl på nästan varje sida om du bläddrar tillbaka lite i tråden.
Precis, det är det inte.Är inte benify bara för företag som i sin tur erbjuder det till sina anställda?