Visa din rabattkod

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
😱😱😱😱😱😱😱😱
Är det bara för mig som bikester försvunnit i Benify?
Borta för mig också. Då är det fritt fram och tigga Bikesterkoder igen!
Skärmavbild 2023-01-24 kl. 09.23.04.png

Nu så loggade jag in igen och koden är tillbaka. Dvs förbjudet att tigga koder igen!
Skärmavbild 2023-01-24 kl. 15.18.21.png

Senast ändrad:

n3wton

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Man undrar ju lite varför det försvann. Det lär ju inte bero på att femtontusen happyiter hux flux började skaffa Benify istället för att tigga rabattkoder här. Eller...?

😉

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Man undrar ju lite varför det försvann. Det lär ju inte bero på att femtontusen happyiter hux flux började skaffa Benify istället för att tigga rabattkoder här. Eller...?

😉
Spekulerar lite i att koden har bytt format. För den koden som är med på Benify för mig igen är inte uppbyggd på samma sätt som tidigare.

andreeas

Ny medlem
Visa din rabattkod
Första gången jag kikar i den här tråden och ser 10-20% på bikester nämnas om och om igen. Gäller dessa på (el)cyklar också? Är inne på att köpa en och 20% på en cykel för 20k+ är ju inte lite pengar.

Är det koder som mailas ut till er som handlat där tidigare eller hur får man tag i koderna? Jag köpte lite grejer där i julas men jag får då inga koder 🤔

nisselarsa

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Första gången jag kikar i den här tråden och ser 10-20% på bikester nämnas om och om igen. Gäller dessa på (el)cyklar också? Är inne på att köpa en och 20% på en cykel för 20k+ är ju inte lite pengar.

Är det koder som mailas ut till er som handlat där tidigare eller hur får man tag i koderna? Jag köpte lite grejer där i julas men jag får då inga koder 🤔
Vanligast på senare tid är att man skaffar ett privat konto på benify för 29 kr och därefter alltid har tillgång till en rabattkod som ger 10 %. Den gäller dock inte på allt.

"Erbjudandet gäller endast i Bikesters webbutik.
Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden eller lösas in mot kontanter.
Erbjudandet gäller inte på: Cube, Endura, Trek, ORBEA, Kona, Garmin, Cannondale, Bianchi, BMC, Lapierre, Giant, Diamant, LIV, Cervelo, Santa Cruz, Focus, Kalkhoff, Ghost, Haibike, Winora, Koga, VSF Fahrradmanufaktur, Stromer, POC, Maurten, Hoka One One, Assos & alla elcyklar."

Koderna man ibland får på mail har väl också vissa undantag, osäker på om det är samma.

Köp & Sälj

Topp