Testa STRAVA2023 för 25%. Står att den slutade "tommorow" men kanske värt att testaHej,
Dags att förnya strava prenumerationen. Har någon kanske, eller har sett, en promokod?
Tack
Efter att ha läst trådrubriken flera gånger så har jag kommit fram till att trådens syfte är att du lägger upp dom koder du har och väntar snällt på ev Wigglekod.Någon som har kod till Wiggle? Kan byta mot 10% till bikester eller TCM :D
Varför inte 30%? Det hade varit ännu bättre tycker jag.söker efter en 20% rabattkod till bikester!
Helt rätt attityd. Man skall inte vara girig.30% är lite onödigt mycket rabatt ju, kanske 25% hade funkat men helst bara 20%
Ja, håller med om att trådrubriken inte är supertydligen så lite svårt att förstå vad trådens syfte är, men har nog kommit fram till samma slutsats som dig!Efter att ha läst trådrubriken flera gånger så har jag kommit fram till att trådens syfte är att du lägger upp dom koder du har och väntar snällt på ev Wigglekod.
Jag tror inte att den är till för affärsverksamhet som du håller på med, det hör hemma på köp & sälj.
Bikesterkoder får du genom Benify. Läs inläggen ett par sidor tillbaka. Då får du oändligt många koder och behöver aldrig fråga igen.Söker rabattkod till Bikester
Pm gärna!
Söker rabattkod till Bikester
Pm gärna!
Men, måste man alltså läsa också? Kan man inte bara tigga rabattkod? Vilka krav!!Bikesterkoder får du genom Benify. Läs inläggen ett par sidor tillbaka. Då får du oändligt många koder och behöver aldrig fråga igen.
Efter 7 inlägg och 5 av dom bestod i att tigga rabattkoder kanske du ska ge tillbaks lite också?Söker rabattkod till Bikester
Pm gärna!
Om du inte vill betala 29 spänn för bikester och ”på köpet” få väldigt många andra erbjudanden på köpet så tycker jag att du kan lägga dina 29 kronor på en flaska cola zero istället.Finns det andra användbara rabatter via Benify, eller är det mest Bikester som är den stora vinningen? Funderar på att signa upp mig, men har för tillfället inga cykelrelaterade behov* så det vore bra om det även fanns koder till andra butiker.
Väldigt informativt svar. Tackar så mycket. 🤝Om du inte vill betala 29 spänn för bikester och ”på köpet” få väldigt många andra erbjudanden på köpet så tycker jag att du kan lägga dina 29 kronor på en flaska cola zero istället.
Ps: googla benify privat och läs så står det om ”hundratals erbjudanden” och bikester är väl ett av dom. Hur ska vi någonsin kunna veta vad du vill ha för rabattkoder? 🙃
Är det denna? 149 kr? Står inget om Bikester? Scam?Om du inte vill betala 29 spänn för bikester och ”på köpet” få väldigt många andra erbjudanden på köpet så tycker jag att du kan lägga dina 29 kronor på en flaska cola zero istället.
Ps: googla benify privat och läs så står det om ”hundratals erbjudanden” och bikester är väl ett av dom. Hur ska vi någonsin kunna veta vad du vill ha för rabattkoder? 🙃
Det var den jag hittade också. Vet inte om den kostat 29:- tidigare eller om vi båda googlat snett.Är det denna? 149 kr? Står inget om Bikester? Scam?
![]()
Spara Pengar Med Oss och Shoppa Mer | BenifyDeals Privat
Med BenifyDeals Privat har du alltid tillgång till hundratals erbjudanden och rabatter. Vi sammarbetar bland annat med VetZoo, Adidas, Samsung och Apple.www.benifydealsprivat.se
Höjt priset kanske? 29:- i engångsavgift var kanske lite väl billigt. Men ett köp på 1500 spänn på bikester så är även 149 återbetalt.Är det denna? 149 kr? Står inget om Bikester? Scam?
![]()
Spara Pengar Med Oss och Shoppa Mer | BenifyDeals Privat
Med BenifyDeals Privat har du alltid tillgång till hundratals erbjudanden och rabatter. Vi sammarbetar bland annat med VetZoo, Adidas, Samsung och Apple.www.benifydealsprivat.se
Drar öronen åt mig när det är ett domännamn som är en variant på huvuddomänen. Tycker inte heller de säljer in sig särskilt bra om de inte presentersr samtliga eller iaf fler partners (därmed inte sagt att tjänsten i sig är dålig).Höjt priset kanske? 29:- i engångsavgift var kanske lite väl billigt. Men ett köp på 1500 spänn på bikester så är även 149 återbetalt.
Var ser du listan över tillgängliga rabatter? Förstasidan verkar visa ett urval men texten säger "hundratals".
Har du fortfarande koden kvar så tar jag gärna emot ;)Jag har en 15% Bikester till ngn med huvudsakligen icke tiggarinlägg.
Gäller några dagar till
Never mind hittade!Har du fortfarande koden kvar så tar jag gärna emot ;)
Jag skall beställa ett par verktyg och har kikat hos Wiggle. Men jag beställde dem gärna hos bikester istället och låter någon annan ta hand om den Wiggle-kod jag har.Jag har en 15% Bikester till ngn med huvudsakligen icke tiggarinlägg.
Gäller några dagar till
Den är nu skickad till 1a person som hörde av sig och som dessutom inte är tiggare.Jag har en 15% Bikester till ngn med huvudsakligen icke tiggarinlägg.
Gäller några dagar till
Kan byta den mot en 10% på Tooorch om du vill.Har även en kod på bikester som ger 15% på outletvaror. Har inte testat den på annat
Någon som behöver fynda?
Skickar till dig via pmKan byta den mot en 10% på Tooorch om du vill.
Outdoor Experten verkar ha 400kr rabatt på köp över 2000kr med kod: 400off
Även 10% extra på alpin och vandring med kod: 10EX