Visa din rabattkod

Manurhin2

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Någon som har kod till Wiggle? Kan byta mot 10% till bikester eller TCM :D
Efter att ha läst trådrubriken flera gånger så har jag kommit fram till att trådens syfte är att du lägger upp dom koder du har och väntar snällt på ev Wigglekod.
Jag tror inte att den är till för affärsverksamhet som du håller på med, det hör hemma på köp & sälj.

aml417

Ny medlem
Visa din rabattkod
Efter att ha läst trådrubriken flera gånger så har jag kommit fram till att trådens syfte är att du lägger upp dom koder du har och väntar snällt på ev Wigglekod.
Jag tror inte att den är till för affärsverksamhet som du håller på med, det hör hemma på köp & sälj.
Ja, håller med om att trådrubriken inte är supertydligen så lite svårt att förstå vad trådens syfte är, men har nog kommit fram till samma slutsats som dig!

Bonzo

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Finns det andra användbara rabatter via Benify, eller är det mest Bikester som är den stora vinningen? Funderar på att signa upp mig, men har för tillfället inga cykelrelaterade behov* så det vore bra om det även fanns koder till andra butiker.

NickPick

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Finns det andra användbara rabatter via Benify, eller är det mest Bikester som är den stora vinningen? Funderar på att signa upp mig, men har för tillfället inga cykelrelaterade behov* så det vore bra om det även fanns koder till andra butiker.
Om du inte vill betala 29 spänn för bikester och ”på köpet” få väldigt många andra erbjudanden på köpet så tycker jag att du kan lägga dina 29 kronor på en flaska cola zero istället.
Ps: googla benify privat och läs så står det om ”hundratals erbjudanden” och bikester är väl ett av dom. Hur ska vi någonsin kunna veta vad du vill ha för rabattkoder? 🙃

Bonzo

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Om du inte vill betala 29 spänn för bikester och ”på köpet” få väldigt många andra erbjudanden på köpet så tycker jag att du kan lägga dina 29 kronor på en flaska cola zero istället.
Ps: googla benify privat och läs så står det om ”hundratals erbjudanden” och bikester är väl ett av dom. Hur ska vi någonsin kunna veta vad du vill ha för rabattkoder? 🙃
Väldigt informativt svar. Tackar så mycket. 🤝
Jag var väl otydlig, men jag tänkte att någon kanske kunde ge exempel på andra butiker där det fanns rabatter. Vissa "rabatthäften" har ju ibland bara någon enstaka lockvara medans resterande kan vara skräp som ingen använder.

Jag tyckte mig hitta att det skulle kosta 149:-, men jag kanske hade smuts på glasögonen.
Jag dricker inte lightläsk, men en sockerdricka kanske kan rymmas i budgeten oavsett om jag betalar fullpris för övriga varor eller ej.

SIE

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Är det denna? 149 kr? Står inget om Bikester? Scam?

Bonzo

Aktiv medlem
Visa din rabattkod

moros

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Är det denna? 149 kr? Står inget om Bikester? Scam?

Höjt priset kanske? 29:- i engångsavgift var kanske lite väl billigt. Men ett köp på 1500 spänn på bikester så är även 149 återbetalt.

Var ser du listan över tillgängliga rabatter? Förstasidan verkar visa ett urval men texten säger "hundratals".

SIE

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Höjt priset kanske? 29:- i engångsavgift var kanske lite väl billigt. Men ett köp på 1500 spänn på bikester så är även 149 återbetalt.

Var ser du listan över tillgängliga rabatter? Förstasidan verkar visa ett urval men texten säger "hundratals".
Drar öronen åt mig när det är ett domännamn som är en variant på huvuddomänen. Tycker inte heller de säljer in sig särskilt bra om de inte presentersr samtliga eller iaf fler partners (därmed inte sagt att tjänsten i sig är dålig).

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Skärmavbild 2023-01-23 kl. 10.36.59.png

Köp & Sälj

Topp