Visa din rabattkod

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Nån som har en LeCol kod? Som sagt, gissar att de flesta har LeCol Strava koder som de inte använder, så jag måste ställa frågan.

Är sjuk just nu, så kan jag kan inte köra den senaste Strava utmaningen.

Manurhin2

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Eftersom tråden är tänkt som gåvotråd och inte tiggartråd kommer här en Trainingpeakskod

Screenshot_20221117-162643_TrainingPeaks.jpg

n3wton

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Har inte frågat om någon bikesterkod på flera år.
Bad om en wiggle just nu, vad är det som är dålig attityd med det?
Måste man ha varit fullt aktiv för att få skriva här?
Är jag den enda som frågat efter en kod i tråden?
Det handlar ju om att vi andra har ett forum här där vi själva bidrar med innehåll och skapar ett levande forum, medan vissa, som exempelvis du, bara är här för att kunna köpa cykeldelar lite billigare. Det finns de som har väldigt ont av de som gör på så vis, vilket du säkert kan förstå om du tänker ett varv till.

För egen del löser jag det genom att inte lägga ut några koder här utan ger isåfall bort dem till de medlemmar som aktivt lägger ut byggtrådar eller dylikt. Fast å andra sidan får jag nästan aldrig några koder eftersom jag ser till att cykla mer än jag köper grejer..😛

IM

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Det handlar ju om att vi andra har ett forum här där vi själva bidrar med innehåll och skapar ett levande forum, medan vissa, som exempelvis du, bara är här för att kunna köpa cykeldelar lite billigare. Det finns de som har väldigt ont av de som gör på så vis, vilket du säkert kan förstå om du tänker ett varv till.

För egen del löser jag det genom att inte lägga ut några koder här utan ger isåfall bort dem till de medlemmar som aktivt lägger ut byggtrådar eller dylikt. Fast å andra sidan får jag nästan aldrig några koder eftersom jag ser till att cykla mer än jag köper grejer..😛
Det där hade du aldrig behövt skriva till någon med sån där... självinsikt.

Jag kan dock meddela att sedan engelsmännen blivit tyska föryfaller de ha gett sig dän på att sno åt sig mina pengar. Jag har således fått inte mindre än två meddelanden med någon form av kod från Wiggle. Trots mitt idoga arbete med att avstå från shopping. 😁

pocarlsson80

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
BSE_ben-F7S9SNC79C3Q
Bikster 10%
Jag fick halv skäll för nån sida sen att jag erbjöd koder till folk som skaffade ett eget Benify konto och uppvisade en skärmdump med bevis på betalning till Benify... Så jag fortsätter på samma spår, om man göslar med dessa koder kanske dom försvinner 🙄
Bättre att hänvisa Bikstertiggarna direkt till Benify istället

Topp