Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Om någon vill köpa saker från R2 borde denna funka men bara på utvalda prylar. Dock funkar den på redan nedsatta rockshox 2023 gafflar så de blir ganska billiga.
IMG_3175.JPG

anders567

Ny medlem
Visa din rabattkod
Segt att vänta 5 arbetsdagar på en kod från Benify men betalar gärna 29 kr eller mer för en Bikester-kod. Eller ger tillbaks min nästa. Har funkat bra förut. Annars blir det till att plocka bort en del saker ur varukorgen, haha!

pocarlsson80

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Segt att vänta 5 arbetsdagar på en kod från Benify men betalar gärna 29 kr eller mer för en Bikester-kod. Eller ger tillbaks min nästa. Har funkat bra förut. Annars blir det till att plocka bort en del saker ur varukorgen, haha!
Om du skickar en skärmdump på att du swishat Benify så får du en kod av mig, så slipper du vänta den eviga evigheten på att få egna koder... Som jag tycker är fet värt för 29kr, alla borde skaffa Benify nu direkt.

Eller så avvaktar du, det finns säkert nån som vill sälja en kod 🙄

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jag fixade precis Benify, men det tar upp till fem dagar. Det skulle vara sjyst om nån kunde fixa en kod till mig nu så kan jag lägga upp min när jag får den.

HanStröm

Medlem
Visa din rabattkod
Jag fixade precis Benify, men det tar upp till fem dagar. Det skulle vara sjyst om nån kunde fixa en kod till mig nu så kan jag lägga upp min när jag får den. är ingen engångskod, så det är ju i mina ögon dumt att sprida den vind för våg, risken är ju stor att vi alla med Benifyse tappat den
Benify är ingen engångskod, det är i mina ögon dumt att sprida den vind för våg. Stor risk att vi alla som har Benify tappar förmånen om den misdbrukas. OBS, min högst egna synpunkt.

pocarlsson80

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Benify är ingen engångskod, det är i mina ögon dumt att sprida den vind för våg. Stor risk att vi alla som har Benify tappar förmånen om den misdbrukas. OBS, min högst egna synpunkt.
Här i Sörmland har tex alla landstingsanställda tillgång till Benify och dom slumpade koderna ser likadana ut som mina slumpade Benify privat koder... Så länge det kommer nya kunder in på benify privat, så borde ju inte koderna försvinna
#killgissning

Joham

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jag har Benify fast företagsvarianten, där är bikesterkoden en engångskod. Efter användning, men med lite väntetid, får jag en ny.

Topp