Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset! Dagens köp blev 571 kronor billigare för en ynka investering på 29 :-)scrolla uppåt lite i tråden så står det hur man kan få tag på en via ett betalt men väldigt billigt medlemskap
Fick det rätt nyss. Testa att skicka in dina uppgifter på nytt efter att du har swishat. Då fick jag det direkt. Jag kan eventuellt ha gjort fel och inte skickat in mina uppgifter i samband med swishen ?@wukkaN , hur länge fick du vänta på inlogg?
Jag väntade flera dagar (kan ha swishat/reggat i fel ordning) innan jag skickade ett mail och frågade om jag gjort något fel. Fick snabbt svar där de bad mig skicka skärmdump på swishen och kort därefter hade jag mina inloggningsuppgifter.@wukkaN , hur länge fick du vänta på inlogg?
Ok, avvaktar tills i morgon om inget händer innan dess. Har väntat sedan runt lunch och gjorde enligt instruktion, har sedan fyllt i uppgifterna igen utan resultat.Jag väntade flera dagar (kan ha swishat/reggat i fel ordning) innan jag skickade ett mail och frågade om jag gjort något fel. Fick snabbt svar där de bad mig skicka skärmdump på swishen och kort därefter hade jag mina inloggningsuppgifter.
Rekommenderar dig titta efter dem på annat håll.. Väntade precis på 2v på att de skulle skicka en order på grejer som de hade i lager. Fick ett mail vid beställning det kunde ta ”några dagar extra”.. Stod inget om ”några veckor”.Hej!
Ingen som har en rabattkod till TCM?? Tänkte inhandla en del grejer?
Tack för varningen och trist att höra. Råkade ut för typ 2 veckors väntan (med tjat) i början av sommaren men de var snabbare vid min senaste ordet så tänkte att det ordnat till sig? De var dock 1000 lappen billigare än Bikester på en bakväxel så därför jag tänkte beställa en del prylar där? Bikester skickar dessutom sällan koder numer också (mer än 40-50kr)?Rekommenderar dig titta efter dem på annat håll.. Väntade precis på 2v på att de skulle skicka en order på grejer som de hade i lager. Fick ett mail vid beställning det kunde ta ”några dagar extra”.. Stod inget om ”några veckor”.
Så efter att de inte lyckats få iväg ordern på 16 dagar mailade jag dem för att annullera ordern.
Det fick jag iaf snabbt svar på?
Ring dom och kolla om den finns i lager innan du lägger ordern. Jag har aldrig haft problem med orders där, tvärtom så har det gått fort och smidigt.Tack för varningen och trist att höra. Råkade ut för typ 2 veckors väntan (med tjat) i början av sommaren men de var snabbare vid min senaste ordet så tänkte att det ordnat till sig? De var dock 1000 lappen billigare än Bikester på en bakväxel så därför jag tänkte beställa en del prylar där? Bikester skickar dessutom sällan koder numer också (mer än 40-50kr)?
Rekommenderar dig titta efter dem på annat håll.. Väntade precis på 2v på att de skulle skicka en order på grejer som de hade i lager. Fick ett mail vid beställning det kunde ta ”några dagar extra”.. Stod inget om ”några veckor”.
Så efter att de inte lyckats få iväg ordern på 16 dagar mailade jag dem för att annullera ordern.
Det fick jag iaf snabbt svar på?
Idag på morgonen kom inloggningen, två gånger dessutom... Koden funkade dock inte på Bikester och efter lite frustration läste jag lite noggrannare, gäller inte Garmin... Men Benify har jag i alla fall :-)Ok, avvaktar tills i morgon om inget händer innan dess. Har väntat sedan runt lunch och gjorde enligt instruktion, har sedan fyllt i uppgifterna igen utan resultat.
Sitter med fingret på köpknappen på Bikester så lite otålig...
Jag får koder från dem lite då och då, misstänker att denna passerat sitt sista datum men du kan ju testa: 4ABB6D76F15Finns det koder för Wiggle?
Min guldkundsrabatt har tydligen gått om intet där, kan ha med o göra att dom kände sig tvungna att lämna EU
Har någon fortfarande bra rabatt där kan jag tänka mig att nyttja den, lite som
Någon vänlig själ som har någon kod till Bikester? Tänkte inhandla en del grejer... Gärna PM. Tackar på förhand!
Man kan även skaffa benify privat, kostar 29kr eller nåt sånt.
Hur fasen ska vi hinna med det?Bara en tanke... Men borde inte inlägg där det frågas efter en kod städas bort? ?
Och bara för att inte det här inlägget ska städas bort så bifogar jag en 10% Bikster kod, som jag jag betalat för att få tillgång till via Benify privat som alla här borde skaffa... Först till kvarn!
Visa bilaga 580079
Lugna dig, det kanske löser sig automatiskt.Hur fasen ska vi hinna med det?
Den glada värmlänningen ovan kanske är frivillig rabattmoderatorHur fasen ska vi hinna med det?
Stabil insats.Sitter du en på Bikesterkod? Den tas tacksamt emot! DM:a gärna!
VarsågodSitter du en på Bikesterkod? Den tas tacksamt emot! DM:a gärna!
Tack! Men den verkar inte fungera dessvärre.Varsågod
Zma0644new
De har ett outlet på hemsidan.Är sugen på en Canyon Neuron 5
Är det någon som har koll på om Canyon brukar ha rabatt / rea på cyklar?
Prova 47xekce24Någon som har en Bikester kod?