Visa din rabattkod

stigmarodören

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Rabattkod på bike-components sökes.
Rabattkod på bikester finns i gengäld (fler än nedan).
20220817_160651.jpg

iMats

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jag väntade flera dagar (kan ha swishat/reggat i fel ordning) innan jag skickade ett mail och frågade om jag gjort något fel. Fick snabbt svar där de bad mig skicka skärmdump på swishen och kort därefter hade jag mina inloggningsuppgifter.
Ok, avvaktar tills i morgon om inget händer innan dess. Har väntat sedan runt lunch och gjorde enligt instruktion, har sedan fyllt i uppgifterna igen utan resultat.
Sitter med fingret på köpknappen på Bikester så lite otålig...

Olzin

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Hej!
Ingen som har en rabattkod till TCM?🙏 Tänkte inhandla en del grejer🙂
Rekommenderar dig titta efter dem på annat håll.. Väntade precis på 2v på att de skulle skicka en order på grejer som de hade i lager. Fick ett mail vid beställning det kunde ta ”några dagar extra”.. Stod inget om ”några veckor”.

Så efter att de inte lyckats få iväg ordern på 16 dagar mailade jag dem för att annullera ordern.
Det fick jag iaf snabbt svar på😅

JGN

Ny medlem
Visa din rabattkod
Rekommenderar dig titta efter dem på annat håll.. Väntade precis på 2v på att de skulle skicka en order på grejer som de hade i lager. Fick ett mail vid beställning det kunde ta ”några dagar extra”.. Stod inget om ”några veckor”.

Så efter att de inte lyckats få iväg ordern på 16 dagar mailade jag dem för att annullera ordern.
Tack för varningen och trist att höra. Råkade ut för typ 2 veckors väntan (med tjat) i början av sommaren men de var snabbare vid min senaste ordet så tänkte att det ordnat till sig🤔 De var dock 1000 lappen billigare än Bikester på en bakväxel så därför jag tänkte beställa en del prylar där😁 Bikester skickar dessutom sällan koder numer också (mer än 40-50kr)😁

wukkaN

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tack för varningen och trist att höra. Råkade ut för typ 2 veckors väntan (med tjat) i början av sommaren men de var snabbare vid min senaste ordet så tänkte att det ordnat till sig🤔 De var dock 1000 lappen billigare än Bikester på en bakväxel så därför jag tänkte beställa en del prylar där😁 Bikester skickar dessutom sällan koder numer också (mer än 40-50kr)😁
Ring dom och kolla om den finns i lager innan du lägger ordern. Jag har aldrig haft problem med orders där, tvärtom så har det gått fort och smidigt.

Berk

Aktiv medlem
Visa din rabattkod

OT här, men efter jag hade läst många positiva om TCM här lägde jag en order. Fick också mejlet att det skulle tar några dagar extra. Jag mejlade efter en vecka och då svarade som att dom skulle skicka imorgon eller dagen efter. Efter tre dagar mejlade jag igen och då skickade dom direkt.

j12d342

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Finns det koder för Wiggle?
Min guldkundsrabatt har tydligen gått om intet där, kan ha med o göra att dom kände sig tvungna att lämna EU :oops:
Har någon fortfarande bra rabatt där kan jag tänka mig att nyttja den, lite som

iMats

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Ok, avvaktar tills i morgon om inget händer innan dess. Har väntat sedan runt lunch och gjorde enligt instruktion, har sedan fyllt i uppgifterna igen utan resultat.
Sitter med fingret på köpknappen på Bikester så lite otålig...
Idag på morgonen kom inloggningen, två gånger dessutom... Koden funkade dock inte på Bikester och efter lite frustration läste jag lite noggrannare, gäller inte Garmin... Men Benify har jag i alla fall :-)
Även TCM finns på Benify noterade jag.

Joham

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Finns det koder för Wiggle?
Min guldkundsrabatt har tydligen gått om intet där, kan ha med o göra att dom kände sig tvungna att lämna EU :oops:
Har någon fortfarande bra rabatt där kan jag tänka mig att nyttja den, lite som
Jag får koder från dem lite då och då, misstänker att denna passerat sitt sista datum men du kan ju testa: 4ABB6D76F15

Bilagor

• 3F1DA17E-F033-4143-8306-2B2A35F8F693.jpeg
    3F1DA17E-F033-4143-8306-2B2A35F8F693.jpeg
    70.8 KB · Besök: 26

Pokelmabbz

Ny medlem
Visa din rabattkod
Tjenare! Någon som har en rabattkod till Länna sport, har några 10% koder på Bikester jag kan byta med :) Ska nämligen beställa ny cykel från Länna så vore gött med någon 5-10% rabattkod om det finns där ute

marr

Moderator
Forumvärd
Visa din rabattkod
Bara en tanke... Men borde inte inlägg där det frågas efter en kod städas bort? 🤔

Och bara för att inte det här inlägget ska städas bort så bifogar jag en 10% Bikster kod, som jag jag betalat för att få tillgång till via Benify privat som alla här borde skaffa... Först till kvarn!

Visa bilaga 580079
Hur fasen ska vi hinna med det?

NickPick

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Gör som tyskarna: en tråd enbart för koder, en tråd för fynd, en tråd för tiggande av koder och en fjärde tråd som rör allt snack.
Det kräver såklart att just denna tråd rensas från förfrågningar som hänvisas till en annan tråd.

Topp