Visa din rabattkod

eriksh

Ny medlem
Visa din rabattkod
Ska köpa hoj på bikester, någon som har en 10%kod som gäller alla märken att skicka via DM? Har en 10% Benifyrabatt men den är begränsad till vissa cykelmärken och övrig utrustning som ni kan få i utbyte (y)

hanek082

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Så du menar att vi ska ha olika klasser på medlemmar där de som, av olika anledningar, inte skriver så ofta på forumen ska vara mindre värda? Kan det uppfattas som en segregering och ett elitistiskt tänkande kanske? 🤔
Medlemstid istället för antal inlägg skulle kunna funka också, dock tråkigt när folk endast är här för att ta emot utan att ge tillbaka, sällan dessa nya medlemer ger tillbaka en ny kod senare..

Visa din rabattkod
Medlemstid istället för antal inlägg skulle kunna funka också, dock tråkigt när folk endast är här för att ta emot utan att ge tillbaka, sällan dessa nya medlemer ger tillbaka en ny kod senare..
Tänker att det innebär svårare än att om man vill dela sin kod med någon speciell person så skickar man DM. Delar man allmänt så blir det tokigt om man gnäller i efterhand. Håller med om att det är bra när man hjälps åt men forumet är till för att diskutera och hjälpa varandra så kan man inte söka hjälp förrän man erbjudit något man inte har så hamnar man i moment 22. Tex om jag ska fråga efter hjälp med erfarenhet om en mitt första cykelköp så måste jag först erbjuda hjälp med min erfarenhet av cykelköp - vilket jag inte har. Blir lätt tokigt då. Tänker att livet är en cirkel och vill man dela med sig av koder så gör man det, annars låter man bli. Kanske kan någon som är ny se vänligheten och återgälda vänligheten på ett eller annat sätt förr eller senare. Att dissa personer bara för att de är nya tycker jag ger helt fel signaler om det är att bygga en gemenskap som man är ute efter.

Manurhin2

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tänker att det innebär svårare än att om man vill dela sin kod med någon speciell person så skickar man DM. Delar man allmänt så blir det tokigt om man gnäller i efterhand. Håller med om att det är bra när man hjälps åt men forumet är till för att diskutera och hjälpa varandra så kan man inte söka hjälp förrän man erbjudit något man inte har så hamnar man i moment 22. Tex om jag ska fråga efter hjälp med erfarenhet om en mitt första cykelköp så måste jag först erbjuda hjälp med min erfarenhet av cykelköp - vilket jag inte har. Blir lätt tokigt då. Tänker att livet är en cirkel och vill man dela med sig av koder så gör man det, annars låter man bli. Kanske kan någon som är ny se vänligheten och återgälda vänligheten på ett eller annat sätt förr eller senare. Att dissa personer bara för att de är nya tycker jag ger helt fel signaler om det är att bygga en gemenskap som man är ute efter.
I min, kanske inskränkta, värld så är det enorm skillnad att som nyreggad/oskriven ta en kod som läggs ut jämfört att som första inlägg tigga som en luffare.

cykelhanna

Ny medlem
Visa din rabattkod
Ända sedan profilen cykelulf så är jag övertygad om att det är nån tomte här inne som skapar profiler bara för att djävlas i den här tråden... 🙄
Hahah, nejdå det gör jag inte, garanterat. Jag fick en kod igår av en fin medmänniska, mycket tacksam för denna. Och jag blir kvar på detta forum då den hade bra mycket mer än koder att erbjuda ;)

Manurhin2

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Hur går det med tiggeriet? Du har väl aviseringar och kanske nya Mail för att kunna snika åt dig något. Inte ens denna notis ger dig en kod hur snabb du än är.
Inte denna heller men jag börjar nog tycka att @jomper borde döpa om tråden till "Visa din pappmugg".
Då skulle moderatorerna kunna lägga sig med gott samvete på kvällen dessutom.

HåkanC

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Sugen på ny cykeldator, är det någon som tillåter rabattkod på elektronik, eller kör alla sidor med att de inte funkar på de?
Om du kan tänka dig begagnat kan kanske den här vara intressant
Obligatorisk brasklapp:
Inte min annons, jag känner inte heller säljaren eller har ngn som helst aning om skicket.

Däremot har jag haft en Edge 1000 och jag var då en nöjd användare.

macaai

Medlem
Visa din rabattkod
Om du kan tänka dig begagnat kan kanske den här vara intressant
Obligatorisk brasklapp:
Inte min annons, jag känner inte heller säljaren eller har ngn som helst aning om skicket.

Däremot har jag haft en Edge 1000 och jag var då en nöjd användare.
Har en sån, sugen på uppdatera till 830 lr 1030

HåkanC

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Har en sån, sugen på uppdatera till 830 lr 1030
Kanske ngn av de här kan vara intressant då?
Samma brasklapp som ovan

Topp