Visa din rabattkod

wukkaN

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Slänger återigen ut tipset att den som har Benify via jobbet kan ta fram rabattkoder typ dagligen. Om man vill vara altruistisk.

Jag har bytt arbetsgivare och får betala fullpris, precis som pöbeln :/

Calcifer

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Tackar! Hade ingen aning om att det fanns, antar att bikesterkoder ingår där. Reggade mig precis så får se när inlogg dyker upp :)
Jajjemän!
41B2A958-89A1-42FD-881F-A16D3846EF1E.png

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Just LeCol koder känner jag att jag måste fråga eftersom folk inte brukar posta såna. Plus att de flesta som använder Strava har såna som ligger oanvända.

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Måste säga att de på Rapha var riktigt sjysta. Istället för två koder värda 240kr st, fick jag av misstag två st på 2400kr var.🙂

Beställde ett par tröjor för 1500kr totalt, eftersom de var på rea var jag tvungen innan de sålde slut. Jag var beredd att betala tillbaka mellanskillnaden såklart men de lät det gå.

Rholm

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
För den som shoppar mycket på Bikester och dessutom vill ha ett bra planeringsverktyg för sin cykling (mer tur- än träningsinriktat förvisso) så har man 5% rabatt på cyklar/ramar (förutom Cube) och 10% på allt annat (förutom Garmin) som Premium-användare på Komoot. Kan varmt rekommenderas. De €60 som det kostar sparar åtminstone jag in rätt fort under året.

Tokil

Ny medlem
Visa din rabattkod
Hei, lov å være Norrbagge her? Lenge fulgt denne tråden, men med tipset til Rholm her tenkte jeg bare å høre om du eller andre medlemmer på Komoot kan sjekke om man får 10% rabatt på allerede rabatterte stages sb20 og oakley encoder hos bikester, se linker. Kan være det kan være en ide for meg å bli premium bruker hos Komoot.

Forøvrig kan jeg nok bidra med Oakley.com discounts i bytte mot bikester. Men vil nok avvente til black week/friday med stages sb20 handel, så trenger ikke gjøre byttehandel nå.

På forhånd takk for hjelp, og takk for alle tips jeg allerede har fått fra denne tråden.

Rholm

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Hei, lov å være Norrbagge her? Lenge fulgt denne tråden, men med tipset til Rholm her tenkte jeg bare å høre om du eller andre medlemmer på Komoot kan sjekke om man får 10% rabatt på allerede rabatterte stages sb20 og oakley encoder hos bikester, se linker. Kan være det kan være en ide for meg å bli premium bruker hos Komoot.

Forøvrig kan jeg nok bidra med Oakley.com discounts i bytte mot bikester. Men vil nok avvente til black week/friday med stages sb20 handel, så trenger ikke gjøre byttehandel nå.

På forhånd takk for hjelp, og takk for alle tips jeg allerede har fått fra denne tråden.
Min rabattkod funkar inte på norska Bikester, men på svenska siten får jag rabatt på reapriset. Jag vet inte om koderna hänger ihop med någon inställning, typ svensk profil genererar koder för Bikester.se, men jag hittade inget sätt att byta till norsk profil. Ska kolla lite mer senare.

Det står även såhär på Komoot:

"Your exclusive komoot discount can be applied to every applicable product in the shop — even if it’s already on sale."

Edit: Efter lite mer eftersökning på Komoot hittar jag ingenstans där jag kan ändra till någon form av norsk profil för att generera koder på norska Bikester. Kan nog vara värt att ställa frågan till Komoot hur det egentligen funkar.

Senast ändrad:
Topp