Visa din rabattkod

Visa din rabattkod
Jag inser att jag inte kommer använda denna koden helelr så här är en till som någon får vara snabb att använda innan den 31a. Å andra sidan var det ju just löning så det ska väl inte vara några problem.
IMG_3235.JPG

Klect

Medlem
Visa din rabattkod
Helt sjukt att man kunde beställa cyklar till 50% rabatt, högst tveksam till att dessa beställningar skickas.
La själv en beställning på några tillbehör till cykeln som jag hoppas går obemärkt förbi :)

aben

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Helt sjukt att man kunde beställa cyklar till 50% rabatt, högst tveksam till att dessa order går igenom.
La själv en beställning på några cykel tillbehör som jag hoppas går obemärkt förbi :)
Tror samma. Gjorde en beställning på lite mindre saker som jag inte fick iväg igår som jag skickade nu. Hade ändå en 10%-kod jag tänkte använda och jag lade till en lampa som jag egentligen inte behöver från outleten så skillnaden blev inte så stor. Men som sagt jag tror samtliga beställningar kommer annulleras.

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Nåt liknande hände mig för ett tag sen. De hade massa saker på Bikeshop.se på 90% rea eller nåt sånt. Jag beställde massa saker, och senare fick jag mail om att det skulle annulleras.

aben

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Skall hämta min delleverans på vägen hem idag.
En del kommer idag, jag beställde bara lite förbrukningsvaror som jag ändå skulle köpa så inget stort köp. Kollade på en Kona Sutra men den fanns inte kvar i min storlek så jag avstod och tur var nog det för det hela känns lite på gränsen men ägaren till Bikester är något tyskt riskkapitalbolag så det drabbar förstås ingen fattig.

Joham

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
indirekt rabattkod:
Jag har lagt in bevakning på Canyon Stoic 4 sen ett par veckor tillbaka. Idag fick jag mail om att den fortfarande inte kommit men att jag får en rabattkod med 10% på tillbehör etc i deras shop. Kommer lägga upp rabattkoden här om den inte kollar till användning.

Tldr; lägg in bevakning på cyklar på Canyon så kan ni ev få 10% rabatt, dock bara på tillbehör.
2EE8C6CC-979B-4EFC-8F65-EAC279E46B33.jpeg

Sudden19

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Fick också hela min beställning godkänd och sista delleveransen skickad idag. Garmin Rally-pedaler för halva priset va det största kapet. Tror till och med att jag norpade dom sista dom hade 😁
Ja satan vad jag ångrade att man inte köpte mer just nu.. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ men allt är skickat nu iaf :)
Får se det som OK då min cykelbudhet redan var sprängd men lätt att förklara för sambon att 50% är värt det 😂

moros

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Elände, jag som bara beställde ur "outletten", och inte har de skickat något än heller :cautious:
Jag följde tyvärr också reglerna men gjorde ändå ett par fynd tycker jag. 2 av 3 försändelser har skickats varav en (från svenska lagret) finns att hämta idag. Tror de haft en hel del att göra då det definitivt varit något segare hantering än vanligt

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jag följde tyvärr också reglerna men gjorde ändå ett par fynd tycker jag. 2 av 3 försändelser har skickats varav en (från svenska lagret) finns att hämta idag. Tror de haft en hel del att göra då det definitivt varit något segare hantering än vanligt
Jag har redan fått två paket igår, och en kommer idag. Var på väg att beställa de varorna som inte var på rea men det slutade funka just när jag skulle beställa.

Så det är därför vissa saker kommer snabbare, visste inte att de hade ett svenskt lager.

perzzon

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Var det inte bikester som hade nåt strul med rabatter för några månader sen som gjorde att man kunde köpa garminklockor väldigt billigt.
Känns lite som en taktik tycker jag.

jagärintecyklistmen

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Var det inte bikester som hade nåt strul med rabatter för några månader sen som gjorde att man kunde köpa garminklockor väldigt billigt.
Känns lite som en taktik tycker jag.
Du tänker nog på bikeshop.

Lars.E

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
En liten fundering angående tiggande av koder.
Finns det något flöde av koder på cykelkraft?
Snål som jag är så skulle det kanske kunna kännas värt att beställa något kul om det råkade dyka upp en kod med extra15 eller något liknande. Testade ett par googlade koder, men fick det inte att fungera.

aben

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Bikester har ökat sin Outlet-rabatt till 60%, blev så billigt att jag inte kunde motstå ett gäng kedjor (och lite annat) trots att jag redan har ett litet lager hemma. Men nu får det räcka med handlandet.

IM

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Wiggle:

£10 RABATT NÄR DU HANDLAR FÖR MINST £100

ANVÄND KODEN
DE8827E7CEB

Koden går ut den: 22 / 11 / 15

Senast ändrad:
Topp