Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pssst: Den funkade även på varor som inte var märkta med den taggen.
Sweet! blev ett par nya bromsar till MTB:n nu :)Pssst: Den funkade även på varor som inte var märkta med den taggen.
Gick det bra att beställa på det sättet? Du hörde inget tillbaka? Nu funkar det inte längre.Pssst: Den funkade även på varor som inte var märkta med den taggen.
Undrar jag med, om du lyckades så undrar jag vad för gotte du beställde ?Gick det bra att beställa på det sättet? Du hörde inget tillbaka? Nu funkar det inte längre.
Tror samma. Gjorde en beställning på lite mindre saker som jag inte fick iväg igår som jag skickade nu. Hade ändå en 10%-kod jag tänkte använda och jag lade till en lampa som jag egentligen inte behöver från outleten så skillnaden blev inte så stor. Men som sagt jag tror samtliga beställningar kommer annulleras.Helt sjukt att man kunde beställa cyklar till 50% rabatt, högst tveksam till att dessa order går igenom.
La själv en beställning på några cykel tillbehör som jag hoppas går obemärkt förbi :)
Fick upp en varning att det inte gick att beställa för mer än max 300k ?Någon som fått något skickat?
Jag beställde 30 cyklar.
En delleverens av min beställning är iallafall skickad. Hoppas även resten skickas inom kort. Dock inga cyklar eller dyrare saker beställda.Pssst: Den funkade även på varor som inte var märkta med den taggen.
Benify, 29:-Om någon sitter på Addnature tar jag gärna emot en kod ??
Jag fick min faktura upplagd på Klarna nu iallafall, allting med 50%! Även saker som inte var i outlet.. :OEn delleverens av min beställning är iallafall skickad. Hoppas även resten skickas inom kort. Dock inga cyklar eller dyrare saker beställda.
Skall hämta min delleverans på vägen hem idag.Jag fick min faktura upplagd på Klarna nu iallafall, allting med 50%! Även saker som inte var i outlet.. :O
En del kommer idag, jag beställde bara lite förbrukningsvaror som jag ändå skulle köpa så inget stort köp. Kollade på en Kona Sutra men den fanns inte kvar i min storlek så jag avstod och tur var nog det för det hela känns lite på gränsen men ägaren till Bikester är något tyskt riskkapitalbolag så det drabbar förstås ingen fattig.Skall hämta min delleverans på vägen hem idag.
Tveksamt uttalande med dagens finansieringskostnader. ??men ägaren till Bikester är något tyskt riskkapitalbolag så det drabbar förstås ingen fattig.
Det var verkligen sjyst av dem.Fick också hela min beställning godkänd och sista delleveransen skickad idag. Garmin Rally-pedaler för halva priset va det största kapet. Tror till och med att jag norpade dom sista dom hade ?
Ja satan vad jag ångrade att man inte köpte mer just nu.. ?Fick också hela min beställning godkänd och sista delleveransen skickad idag. Garmin Rally-pedaler för halva priset va det största kapet. Tror till och med att jag norpade dom sista dom hade ?
Ingen har hämtat ut sitt paket ännu tror jag, det kanske bara ligger en lapp inuti med att beställningen är annullerad.Elände, jag som bara beställde ur "outletten", och inte har de skickat något än heller![]()
Jag följde tyvärr också reglerna men gjorde ändå ett par fynd tycker jag. 2 av 3 försändelser har skickats varav en (från svenska lagret) finns att hämta idag. Tror de haft en hel del att göra då det definitivt varit något segare hantering än vanligtElände, jag som bara beställde ur "outletten", och inte har de skickat något än heller![]()
Jag har redan fått två paket igår, och en kommer idag. Var på väg att beställa de varorna som inte var på rea men det slutade funka just när jag skulle beställa.Jag följde tyvärr också reglerna men gjorde ändå ett par fynd tycker jag. 2 av 3 försändelser har skickats varav en (från svenska lagret) finns att hämta idag. Tror de haft en hel del att göra då det definitivt varit något segare hantering än vanligt
Du tänker nog på bikeshop.Var det inte bikester som hade nåt strul med rabatter för några månader sen som gjorde att man kunde köpa garminklockor väldigt billigt.
Känns lite som en taktik tycker jag.
Och nu är resterande varor bokade för transport. Tack Bikester för en bra rabatt.Skall hämta min delleverans på vägen hem idag.
Var?£10 RABATT NÄR DU HANDLAR FÖR MINST £100
ANVÄND KODEN
DE8827E7CEB
Koden går ut den: 22 / 11 / 15
Sorry; redigerat (Wiggle).
Misstänkte det och testade, men den var redan använd :)Sorry; redigerat (Wiggle).
Tokigt. Jag ber om ursäkt.Misstänkte det och testade, men den var redan använd :)