Visa din rabattkod
Hade jag fått koden direkt från Benify hade jag tagit detProva 47xekce24
Eller öppna plånboken och köp benify privat för 29 spänn.
Välkommen till forumet! Bra start ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag fått koden direkt från Benify hade jag tagit detProva 47xekce24
Eller öppna plånboken och köp benify privat för 29 spänn.
Välkommen till forumet! Bra start ?
Kan sälja dig en kod för 49krHade jag fått koden direkt från Benify hade jag tagit det
Billigt! Allt tiggande har gjort att man (jag) inte vill lägga ut koder här. Jag har en men släpper inte den under 499:-Kan sälja dig en kod för 49kr
Jag brukar låta mina löpa ut istället för att lägga upp här, bara nyreggade hjon som vill ha.Billigt! Allt tiggande har gjort att man (jag) inte vill lägga ut koder här. Jag har en men släpper inte den under 499:-
BIkester 10% får du här https://www.benifydealsprivat.se/Någon som sitter på en rabattkod till Bikester? ?
=> PM
Samma här skaffade benify för 30kr ist för att tigga ??Billigt! Allt tiggande har gjort att man (jag) inte vill lägga ut koder här. Jag har en men släpper inte den under 499:-
Fick då min samma dag ??Segt att vänta 5 arbetsdagar på en kod från Benify men betalar gärna 29 kr eller mer för en Bikester-kod. Eller ger tillbaks min nästa. Har funkat bra förut. Annars blir det till att plocka bort en del saker ur varukorgen, haha!
Om du skickar en skärmdump på att du swishat Benify så får du en kod av mig, så slipper du vänta den eviga evigheten på att få egna koder... Som jag tycker är fet värt för 29kr, alla borde skaffa Benify nu direkt.Segt att vänta 5 arbetsdagar på en kod från Benify men betalar gärna 29 kr eller mer för en Bikester-kod. Eller ger tillbaks min nästa. Har funkat bra förut. Annars blir det till att plocka bort en del saker ur varukorgen, haha!
Vafalls? Var på sidan hittar man listan på rabatter?BIkester 10% får du här https://www.benifydealsprivat.se/
Skaffa ett konto sen söker du där på bikester.Vafalls? Var på sidan hittar man listan på rabatter?
Hur får man en såndär? Handlar på r2 ibland men har inte något sån.
Det är bara den senaste tiden p.g.a. deras 15 årsdag. Jag har också en men har inte bestämt om jag kommer att använda den än.Hur får man en såndär? Handlar på r2 ibland men har inte något sån.
Det blev en Lyrik Ultimate Charger 3. Tack!
Jag hämtade ut ett paket idag men såg inte att jag fått någon kod. Var skulle den finnas?Såg något om att alla ordrar på r2 ger en kod, så man kan ju dela upp sina köp om man ska köpa något dyrt…
Den ska ju ligga i lådan. Jag hämtade ut mitt paket för ett par veckor sedan. Det kan vara så att de inte ger ut dem längre. Jag vet inte.Jag hämtade ut ett paket idag men såg inte att jag fått någon kod. Var skulle den finnas?
Jepp tyvärr var det så. Fick precis svar på Mail att koderna var slut.Den ska ju ligga i lådan. Jag hämtade ut mitt paket för ett par veckor sedan. Det kan vara så att de inte ger ut dem längre. Jag vet inte.
Skicka en skärmdump på swish betalningen till mig så får du en kod ??Jag fixade precis Benify, men det tar upp till fem dagar. Det skulle vara sjyst om nån kunde fixa en kod till mig nu så kan jag lägga upp min när jag får den.
Benify är ingen engångskod, det är i mina ögon dumt att sprida den vind för våg. Stor risk att vi alla som har Benify tappar förmånen om den misdbrukas. OBS, min högst egna synpunkt.Jag fixade precis Benify, men det tar upp till fem dagar. Det skulle vara sjyst om nån kunde fixa en kod till mig nu så kan jag lägga upp min när jag får den. är ingen engångskod, så det är ju i mina ögon dumt att sprida den vind för våg, risken är ju stor att vi alla med Benifyse tappat den
Här i Sörmland har tex alla landstingsanställda tillgång till Benify och dom slumpade koderna ser likadana ut som mina slumpade Benify privat koder... Så länge det kommer nya kunder in på benify privat, så borde ju inte koderna försvinnaBenify är ingen engångskod, det är i mina ögon dumt att sprida den vind för våg. Stor risk att vi alla som har Benify tappar förmånen om den misdbrukas. OBS, min högst egna synpunkt.
Jag har Benify fast företagsvarianten, där är bikesterkoden en engångskod. Efter användning, men med lite väntetid, får jag en ny.Benify är ingen engångskod, det är i mina ögon dumt att sprida den vind för våg. Stor risk att vi alla som har Benify tappar förmånen om den misdbrukas. OBS, min högst egna synpunkt.
Vad f** sysslar du med? Denna tråd är till för att tigga bikester koder, inte dela med sig av koder.
Smiley kanske? Annars ?Vad f** sysslar du med? Denna tråd är till för att tigga bikester koder, inte dela med sig av koder.
Du ska veta att det sög till i magen när jag började läsa detta ?Vad f** sysslar du med? Denna tråd är till för att tigga bikester koder, inte dela med sig av koder.
Särskrivning är inte att leka med. ?Du ska veta att det sög till i magen när jag började läsa detta ?
Ja, men även den ingår i BenifyNågon som råkar ha en rabattkod till addnature? ?
Vad betyder det?Ja, men även den ingår i Benify
Att om du skaffar Benify privat för 29:- så får du 10% rabatt på bla addnatureVad betyder det?