siebengang
Aktiv medlem
[Kalender] BRM 200 km Norrköping
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.audax-club-parisien.com
Jag skulle säga att den här rundan är så kort och verkar vara ganska enkel när det gäller vägval i korsningar att en enkel telefon fungerar. Kolla korsningarna i till exempel Streetview så kommer du runt utan problem. Annars duger enklast möjliga cykeldator med karta.Har ni någon rekommendation på cykeldator för att få in vägbeskrivning på ett schysst sätt?
Haha, bra tips! Tänker nog att jag ska försöka dyka upp. 30-milaren låter ju som en mjuk uppvärmning inför Vättern ?Jodå, vi har alla börjat helt oerfaren. Bara du kan cykla utan stödhjul… Det är inte svårt: Vem som helst kan ju klara 10 mil, så efter 10 mil upprepar man bara (om nödvändigt flera gånger) att vem som helst kan ju cykla 10 mil. Sedan är man i mål.
Vädret har vi ingen kontroll över, men om det är sämst kan man också backa ur på morgonen. Swisha bara inte för tidigt (om du inte vill ha extra incitament att starta oavsett vädret).
På 30-milaren sedan kommer du räknas som erfaren ;-) . Välkommen!
Rundans profil är ju aningen snällare än Hymers till Odensvi, och dessutom är den några kilometer kortare (om jag minns rätt)…Tror inte jag slår förra veckans tid
Jag räknar med att cykla också. Du får en chans att övertyga mig om att det finns fina rundor från Södertälje. Skulle behöva 400 eller 600 från ett annat landskap än Östergötland, Småland eller Västmanland som inte krockar med randon från Linköping, Norrköping, Tranås eller Vätternrundan. ?Har ambitionen att cykla. Ser ut att vara en riktigt fin bana.
Du anar inte hur fina rundor Södertälje har ?. Jag hoppas på isfritt men tror jag cyklar även vid isföre. Blir det isföre så blir maxgränsen en utmaning. Kör numera fulldubbad MTB på okänd landsväg när det är halt. Den är trygg men snabb är den inte. Räknar med snitthastighet på 18.Jag räknar med att cykla också. Du får en chans att övertyga mig om att det finns fina rundor från Södertälje. Skulle behöva 400 eller 600 från ett annat landskap än Östergötland, Småland eller Västmanland som inte krockar med randon från Linköping, Norrköping, Tranås eller Vätternrundan. ??
?
![]()