Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju vettig ut och bra pris, men utan att ha testat så känns vattenavvisande och 2.5 lager väldigt varm för stigcykling även om det står att den är avsedd för högintensiva aktiviteter. Jag behöver inte mer än en tunn vindjacka ens när temperaturen går under nollan och jag hör inte till de som har allra minst kläder.Jag börjar direkt då, jag har köpt deras ”trail jacket” då jag tror jag ville ha en tum softshelljacka när det blir lite kallare som jag också kan ha när jag inte cyklar (gillar ha kläder som kan användas till fler saker)
Någon som har erfarenhet av denna jacka?
![]()
Trail Jacket Herr Black Edition | RevolutionRace
Intensifiera dina äventyr med denna grymt ventilerande och stretchiga softshelljacka. - 4-vägs stretch över hela jackan - Ventilerande Hypershell® Pro Stretch-material - Justerbar huva - Justerbara ärmslut med Velcro - Justerbar dragsko nedtill - 2-vägs ventilationsdragkedjor under armarna -...www.revolutionrace.se
Tycker inte om slit och släng tyvärr..Smygreklam
Hmmm, också smygreklam en minut efter registrering?Misstänkt smygreklam
Då försöker jag med dig med, antar att du jobbar på ----? Jag vill ha ett par ------- Pants. Strl XL eller L. Svarta! Suverän byxa som ni tyvärr slutat med.Misstänkt smygreklam
Samma här! Alla andra modeller är för smala i benen.Då försöker jag med dig med, antar att du jobbar på ----? Jag vill ha ett par ------- Pants. Strl XL eller L. Svarta! Suverän byxa som ni tyvärr slutat med.
Hör av dig!
Jag förstår att det är reklam men jag vill så gärna att de tar tillbaka byxorna (Hyper pro pants II) i sortimentet. Då får man ju ligga på dem lite när de är här på besök.Raderade smygreklam och anmvändare, acemtbk och esset91 är samma person. Men jag inser att jag raderade produktnamn och modellnamn i onödan på några ställen. Ändra gärna tillbaka det där ni ser att jag har streckat ut ord.
Sorry.
Med tanke på att företaget ifråga tidigare haft ett sponsrat samarbete med happy så är beteendet obegripligt:Vi vill gärna att företag interagerar med oss och er men det måste ske öppet och utan egen vinning från företaget. Vi har haft lysande exempel på framförallt några cykelbutiker som har skött detta exemplariskt men det här var rätt osnyggt.
Jag tror inte företaget går så bra som företag, så kanske finns det inte samma summa pengar till småinfluencers som dom har haft dravlandes överallt förut.Med tanke på att företaget ifråga tidigare haft ett sponsrat samarbete med happy så är beteendet obegripligt:
![]()