Revolution Race (Tråden om klädmärket och MTB)

Joadoa

Aktiv medlem
Så, dom tråden lyder tänker jag att man kan diskutera klädmärket Revolution Race och hur det funkar med vår hobby MTB.

Jag börjar direkt då, jag har köpt deras ”trail jacket” då jag tror jag ville ha en tum softshelljacka när det blir lite kallare som jag också kan ha när jag inte cyklar (gillar ha kläder som kan användas till fler saker)

Någon som har erfarenhet av denna jacka?

Jag börjar direkt då, jag har köpt deras ”trail jacket” då jag tror jag ville ha en tum softshelljacka när det blir lite kallare som jag också kan ha när jag inte cyklar (gillar ha kläder som kan användas till fler saker)

Någon som har erfarenhet av denna jacka?

Ser ju vettig ut och bra pris, men utan att ha testat så känns vattenavvisande och 2.5 lager väldigt varm för stigcykling även om det står att den är avsedd för högintensiva aktiviteter. Jag behöver inte mer än en tunn vindjacka ens när temperaturen går under nollan och jag hör inte till de som har allra minst kläder.

För mig går det så pass långsamt att fartvinden inte är något problem och dessutom är det ofta relativt vindstilla i skogen. Tar med en väst i ryggsäcken för transport till och från skogen.

Jag brukar cykla i deras vanliga GP pants. Enduro och dirt jump. Det är nog inte optimalt men jag gillar dem och det får plats stora 661 knä/benskydd under så det är kanon för mig.
(Men jag använder också samma modell av byxor när jag sitter på mitt kontorsjobb. Funkar lika bra där.)

Jag letar efter ett par revolution race Hyper Pro Pants 2, strl L eller XL. Någon som har ett par sådana hemma och vill bli av med dem?

Skicka ett PM i så fall!

Jag har semi-tröttnat på deras kvalitet. Tycker att det är ett steg ner från andra "gamla" och dyrare märken som jag provat tidigare.

Att använda ett plagg för "allt", som inte passar riktigt bra till något och ändå slita ut det och byta ut det varannat år är väl att göra sig själv en otjänst.
Köp plagg för varje aktivitet som är riktigt bra för respektive aktivitet och som då inte slits ut på ett flertal år så tjänar man funktion medan man anstränger sig i resp aktivitet och gör ändå inte av med fler plagg.

Raderade smygreklam och anmvändare, acemtbk och esset91 är samma person. Men jag inser att jag raderade produktnamn och modellnamn i onödan på några ställen. Ändra gärna tillbaka det där ni ser att jag har streckat ut ord.

Sorry.

Raderade smygreklam och anmvändare, acemtbk och esset91 är samma person. Men jag inser att jag raderade produktnamn och modellnamn i onödan på några ställen. Ändra gärna tillbaka det där ni ser att jag har streckat ut ord.

Sorry.
Jag förstår att det är reklam men jag vill så gärna att de tar tillbaka byxorna (Hyper pro pants II) i sortimentet. Då får man ju ligga på dem lite när de är här på besök.

Lite tondövt att göra reklam här men samtidigt inte lyssna på vad ”vi” vill ha.

Vi vill gärna att företag interagerar med oss och er men det måste ske öppet och utan egen vinning från företaget. Vi har haft lysande exempel på framförallt några cykelbutiker som har skött detta exemplariskt men det här var rätt osnyggt.

Vi vill gärna att företag interagerar med oss och er men det måste ske öppet och utan egen vinning från företaget. Vi har haft lysande exempel på framförallt några cykelbutiker som har skött detta exemplariskt men det här var rätt osnyggt.
Med tanke på att företaget ifråga tidigare haft ett sponsrat samarbete med happy så är beteendet obegripligt:

Med tanke på att företaget ifråga tidigare haft ett sponsrat samarbete med happy så är beteendet obegripligt:
Jag tror inte företaget går så bra som företag, så kanske finns det inte samma summa pengar till småinfluencers som dom har haft dravlandes överallt förut.

Tillbaka
Topp