Tips om budgetprylar på Lidl
De har ju funnits hela veckan, men ingen risk de där tar slut!Dags igen för Amarenakörsbären i burk, i butik nu. Samma pris som i höstas, 39’90 kr.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De har ju funnits hela veckan, men ingen risk de där tar slut!Dags igen för Amarenakörsbären i burk, i butik nu. Samma pris som i höstas, 39’90 kr.
Vår lokala Lidl-dealare stängde butiken för ombyggnad/uppfräschning för några veckor sedan. Hände det på flera ställen eller vad bara en lokal grej?
Jordfräs, har du inga vildsvin i närheten?Vafan, Lidl sponsrar inte Quicktep längre ser jag nu när jag tittar p UAE-touren. Quickstep dräkten är jätteful nu, så ful att jag inte kan heja på dem längre :(
Hade jag inte haft 185 km till närmsta Intermaché hade jag handlat där istället... nästa vecka säljer de en jordfräs på Lidl. den är jag nyfiken på!
En av de få bra sakerna med stockholm det inte blir tjaffs om är nolltoleransen mot grisarna. Det var en i närheten för några år sen men de sköt den direkt. En tredjedel av tomten ska annars hägnas in i sommar men det är inte så mycket trädgård i det här forumet så vi lämnar det därJordfräs, har du inga vildsvin i närheten?
Vilken sorts dremel?Plasmaskäraren och dremeln är tillbaka nästa vecka.
Lid(reme)lVilken sorts dremel?
Svart/gult avspärrningsband gillar de inte. Funkat klockrent i flera års tid.En av de få bra sakerna med stockholm det inte blir tjaffs om är nolltoleransen mot grisarna. Det var en i närheten för några år sen men de sköt den direkt. En tredjedel av tomten ska annars hägnas in i sommar men det är inte så mycket trädgård i det här forumet så vi lämnar det där
Svart/gult avspärrningsband gillar de inte. Funkat klockrent i flera års tid.
På mina öar finns det bara en sak som funkar. Det är en lågt placerad stängseltråd med högspänning. De kommer med blöta trynen och får sig en kyss de inte glömmer.På riktigt?
Spontanköpte precis en Lidl-dremel. Är den så bra som ni låter påskina här? :) Eller är det bättre att lägga ett par hundralappar till på en riktig?Plasmaskäraren och dremeln är tillbaka nästa vecka.
Spontanköpte precis en Lidl-dremel. Är den så bra som ni låter påskina här? :) Eller är det bättre att lägga ett par hundralappar till på en riktig?
Vill inte köpa något "skit" som används enstaka gånger för att sen slängas.
Efter ett tag så fattar dom att man kan backa in me arslet först!På mina öar finns det bara en sak som funkar. Det är en lågt placerad stängseltråd med högspänning. De kommer med blöta trynen och får sig en kyss de inte glömmer.
Kanske, men en f*tbollsplan som plöjdes/bökades rejält har klarat sig efter införande av eltråd.Efter ett tag så fattar dom att man kan backa in me arslet först!
den är helt ok. lite långsam men tycks stabil.Spontanköpte precis en Lidl-dremel. Är den så bra som ni låter påskina här? :) Eller är det bättre att lägga ett par hundralappar till på en riktig?
Är det inte lite sent att fråga nu?Spontanköpte precis en Lidl-dremel. Är den så bra som ni låter påskina här? :) Eller är det bättre att lägga ett par hundralappar till på en riktig?
Lidl har generösa öppet-köp-villkorÄr det inte lite sent att fråga nu?
Precis som @HåkanC sa. Har inte packat upp den än, så det går ju att returnera :)Är det inte lite sent att fråga nu?
Om du tror du kommer använda den mycket kan det vara värt att köpa en dyrare, då den kanske är lite lättare, vibrerar en aning mindre och håller bättre, men för själva funktionens skull finns ingen anledning. Jag har haft en billig Ferm och en dyrare Dremel som funkade lika bra. Nu har jag en Bosch som jag oftast använder då den är utan sladd och lite skönare i handen.Precis som @HåkanC sa. Har inte packat upp den än, så det går ju att returnera :)
det är inte som att dremel är särskilt stryktåliga heller. vill man ha robustare grejor, t ex för att fräsa upp en låskista finns större fräsar med lång hals.Om du tror du kommer använda den mycket kan det vara värt att köpa en dyrare, då den kanske är lite lättare, vibrerar en aning mindre och håller bättre, men för själva funktionens skull finns ingen anledning. Jag har haft en billig Ferm och en dyrare Dremel som funkade lika bra. Nu har jag en Bosch som jag oftast använder då den är utan sladd och lite skönare i handen.
Jag har förresten kvar min Ferm, sos funkar som den ska utan att ge några stilpoäng för coolt märke. Någon som vill ha den gratis? Kom till Vallentuna och hämta.
I samma apparat? (Men kanske inte samtidigt?)Ultraljudsrengörare perfekt till kedjerengöring och wiskyglasen
Om whiskyn kräver att glasen saneras i en ultraljudstvätt så spelar den nog ingen större roll om det ligger en kedja där oxå.I samma apparat? (Men kanske inte samtidigt?)
Nästa vecka
Ultraljudsrengörare perfekt till kedjerengöring och wiskyglasen
Är inte snabbare rengöring en stor del (hela tom?) av vinsten med ultraljudstvätt?Köpte en sån där men skänkte faktiskt bort den. Tyckte mer den bara accelererade effekten av själva rengöringsmedlet.
Ja säkert, jag tyckte väl inte det var värt det bara…Är inte snabbare rengöring en stor del (hela tom?) av vinsten med ultraljudstvätt?
Frågan är då vad tycker du?Råkade köpa en men har förstått att forumet inte tycker den är bra..
Visa bilaga 612576
Måste hitta något mer vettigt att rengöra först. ?Frågan är då vad tycker du?
Måste hitta något mer vettigt att rengöra först. ?
Ok, hade inte en tanke på att någon skulle orka göra något sådant.. Tack!Dagens tips i all välmening - fota inte hela dina nycklar och lägg på internet. Går faktiskt att få fram kopior på dem då.
Vad tycker du då?Råkade köpa en men har förstått att forumet inte tycker den är bra..
Visa bilaga 612614
Smågrejerna jag rengjorde blev renare helt klart, kanske ingen wow-upplevelse direkt men ändå... Svårt att få ett mätbart resultat här känner jag. ?Vad tycker du då?
Jag har inte sett listningen men misstänker att det är en väldigt klen tvätt med endast ett fåtal W/liter i Ultraljudstransceivrar?