Blockettråden 2

Blockettråden 2
Med den inledningen vill man ju ha sig åtminstone en närståendes hädangång till livs. Var det någon som sa antiklimax?

Skönt att höra att den inte är körd i några automattvättar i alla fall.

Bilagor

• Screenshot_20230319-152610.png
    Screenshot_20230319-152610.png
    58.8 KB · Besök: 228
Blockettråden 2
Jag antog att du inte förstod syftet med rubriken… Jag kan förstå vad som menas med rubriken med inte själva syftet med att ha en sådan rubrik. ?

Jag gissar bara uppmärksamhet, både hos dem som kännar till och som inte känner till begreppet (som klart funkar). Om priset är ändå så hög är det ingen stor nackdel att rubriken visar att priset är hög. Och det säger att varan är fin.

Blockettråden 2
Med tillräckligt hög fälg är det bara att släppa dem, sen kommer de att skramla runt i fälgen som en maraca och vara omöjlig att få ut utan att riva av däcket. Hur jag vet? Just det.

Tjena!

Jag har en kollega som vet hur det låter med en eker i en fälg.. Beat that if you can..

Edit: Alltså inte en del av en eker, en hel eker!

Blockettråden 2
https://happyride.se/annonser/split...ltimate-hmx-sl-stl-54-ultegra-12s-di2.216259/ Den här säljaren måste ju jobba i cykelaffär. Jag reagerar då han uppar sina annonser ganska friskt, vilket är helt olagligt!!11 (om man inte betalar såklart)
Verkar som han ändå har lite tid att bygga den.....efter övernskommelse.

Är det inte folk som lurar sponsor på en massa grejor? Vet inte om det är omoraliskt men eftersom jag inte är sponsrad så bryter det mot jantelagen om inte annat.

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Tror jag fick 23k för en Inflite slx med force mekaniskt. Det är tufft på begagnatmarknaden…
Men vad får man för en aeroad med mekanisk ultegra tro? Fälgbroms…

Tillbaka
Topp