Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förstod heller inte… Är det risk att man slår ut tänderna med cykeln? Dock är cykeln sjukt häftig!
Förstod heller inte… Är det risk att man slår ut tänderna med cykeln? Dock är cykeln sjukt häftig!
Ja men inte i Sverige, däremot vet ju ingen vad en Niko… Lai är så jag förstår flörten.Varför "heller"?
I US använder man "dentist" som adjektiv för saker som är för dyra för vanliga människor.
Varför "heller"?
I US använder man "dentist" som adjektiv för saker som är för dyra för vanliga människor.
Jag antog att du inte förstod syftet med rubriken… Jag kan förstå vad som menas med rubriken med inte själva syftet med att ha en sådan rubrik. ?
Tycker denna var rätt rolig... Om nu det skulle vara nåt mervärde att en tub sitter limmad... Svårt att bygga ?
![]()
Säljes: GoVest Tubfälg alu
2st GoVest cx22 28h fälgbroms,( eller disc) Mycket liv kvar i bromsytan. Inkl vittoria pave 27mm som sitter limmhappyride.se
Med tillräckligt hög fälg är det bara att släppa dem, sen kommer de att skramla runt i fälgen som en maraca och vara omöjlig att få ut utan att riva av däcket. Hur jag vet? Just det.Hur tar man bort nipplarna när tuben är limmad?
Med tillräckligt hög fälg är det bara att släppa dem, sen kommer de att skramla runt i fälgen som en maraca och vara omöjlig att få ut utan att riva av däcket. Hur jag vet? Just det.
Med tillräckligt hög fälg är det bara att släppa dem, sen kommer de att skramla runt i fälgen som en maraca och vara omöjlig att få ut utan att riva av däcket. Hur jag vet? Just det.
Verkar som han ändå har lite tid att bygga den.....efter övernskommelse.https://happyride.se/annonser/split...ltimate-hmx-sl-stl-54-ultegra-12s-di2.216259/ Den här säljaren måste ju jobba i cykelaffär. Jag reagerar då han uppar sina annonser ganska friskt, vilket är helt olagligt!!11 (om man inte betalar såklart)
Han bor ett par km från mig och säljer en väldig massa top-of-the-line-prylar. Vet inte vem det är egentligen, men köpte en momentnyckel av honom för nåt år sedan.https://happyride.se/annonser/split...ltimate-hmx-sl-stl-54-ultegra-12s-di2.216259/ Den här säljaren måste ju jobba i cykelaffär. Jag reagerar då han uppar sina annonser ganska friskt, vilket är helt olagligt!!11 (om man inte betalar såklart)
Kanske bara driver cykelbutik och har det som hobby.Han bor ett par km från mig och säljer en väldig massa top-of-the-line-prylar. Vet inte vem det är egentligen, men köpte en momentnyckel av honom för nåt år sedan.
Väldigt mkt sånt på FB Marketplace. Man undrar ju lite hur Meta tänker när det hela tiden tillåts scam och försäljning av stöldgods. Finns liksom ingen kontroll alls.
De tänker som så att det drar till sig besökare så att de kan sälja mer reklam. Genomkorrupt skitföretag.Väldigt mkt sånt på FB Marketplace. Man undrar ju lite hur Meta tänker när det hela tiden tillåts scam och försäljning av stöldgods. Finns liksom ingen kontroll alls.
Någon kanske saknar den här tex :https://www.facebook.com/marketplac...place_top_picks&referral_story_type=top_picksVäldigt mkt sånt på FB Marketplace. Man undrar ju lite hur Meta tänker när det hela tiden tillåts scam och försäljning av stöldgods. Finns liksom ingen kontroll alls.
Snåljåpar .... ni ska tydligen ha allt gratisNu är jag emot mobbning meen, om denna blir såld för begärt pris så ska jag lägga ut min axs för 70000.
Visa bilaga 616697
bra pris ny för 4 år sedanKänns ju som ett bra pris på Canyonen, visst 2019 och 11del.
Årets SLX börjar på 90kkr, så de har stuckit iväg i pris i sådana fall.bra pris ny för 4 år sedan
Årets SLX börjar på 90kkr, så de har stuckit iväg i pris i sådana fall.
Finns det någon rabattkod?Så vad är min 2019 endurace slx axs med bättre hjul värd?
250000?
Det ingår för begärt pris.Finns det någon rabattkod?
Fälgbroms= 1500?Tror jag fick 23k för en Inflite slx med force mekaniskt. Det är tufft på begagnatmarknaden…
Men vad får man för en aeroad med mekanisk ultegra tro? Fälgbroms…
Då råkar jag backa över den och använder självrisken för att bli ”skäligt” ersatt! Drabbar ingen fattig.Fälgbroms= 1500?
Ett r som fallit bort?