Dougge
Aktiv medlem
Tips om budgetprylar på Lidl
Kör med bananer och japp, funkar fint på hojen.När jag var barn älskade vi dem! Fina minnen!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kör med bananer och japp, funkar fint på hojen.När jag var barn älskade vi dem! Fina minnen!
Följdfrågan blir då: Vad kostar batteri + laddare?Vet inte om den är något att ha, men för de som inte har plats för "riktig" kompressor hemma?
Visa bilaga 617388
Nästa vecka.
Följdfrågan blir då: Vad kostar batteri + laddare?
Jag lovar att hålla mig borta även fortsättningsvis.Börjar bli för många utbölingar på Lidl nu. Som stammis önskar man att de kunde ha särskilda öppettider för riktiga Lidlkunder.
det var väl efter löning? kan bli så man knappt tar sig in på vissa lidl då:)Var ju kaoz när jag var där förra veckan. Som ett gatlopp. En torsdag kl14. Vad är det för fel på folk? ?
Jag tycker generellt det är mer folk ute o driver i köpcentrumen dagtid vardagar än vad som borde vara mer normal handlingstid kl 17-19. Har folk inga jobb att sköta?Var ju kaoz när jag var där förra veckan. Som ett gatlopp. En torsdag kl14. Vad är det för fel på folk? ?
Samma när sup:arna släpptes ?Ni var uppenbarligen inte med när lidl-gympadojjan släpptes för några år sen. Folk köade utanför butiken å hade sig. Frugan lyckades få tag på sista paret av tofflorna den dagen, antagligen för att de hamnat fel i butiken. Det hade varit Kaos! sa kassörskan
Vad gör du själv ute som ser det...? Själv arbetar jag skift och är i affärer när vanligt 7-17folk jobbar. Just lôv it. Heja otrångt.Jag tycker generellt det är mer folk ute o driver i köpcentrumen dagtid vardagar än vad som borde vara mer normal handlingstid kl 17-19. Har folk inga jobb att sköta?
Ja det e ett hlvte. Vissa varor e tom slut på lidl?Börjar bli för många utbölingar på Lidl nu. Som stammis önskar man att de kunde ha särskilda öppettider för riktiga Lidlkunder.
Haha, exakt, har inte alla andra annat att göra än att vara ivägen hela tiden? ? så tänker jag själv också!Vad gör du själv ute som ser det...? Själv arbetar jag skift och är i affärer när vanligt 7-17folk jobbar. Just lôv it. Heja otrångt.
Vilken av modellerna testade du?Testade glasen idag! Positivit överraskad. Im-testade och det tog max 1 sekund för dem att bli avimmade. Så smidigt när det snöade på som mest!
Två olika linser. Lite knökiga att byta, men det betyder nog att de sitter bra. Ska se om jag hinner köpa dem med en lins imorgon!Vilken av modellerna testade du?
Den med "helt" glas, eller den med två olika "linser"?
Själv köpte jag båda sorterna (fanns ju inte mindre än tre olika sorter att välja på i bladet och min butik)..Två olika linser. Lite knökiga att byta, men det betyder nog att de sitter bra. Ska se om jag hinner köpa dem med en lins imorgon!
Äh, skit samma, fanns inga på lokala butiken. :(
Hehee, något? Får hålla ögonen öppna på något begagnat...Köp ett Heuer, rena porren smitt i stål, liite dyrare dock!
Visa bilaga 618541
Eller ett Ridgid Matador, då får du ett som går att använda till något vettigt...Hehee, något? Får hålla ögonen öppna på något begagnat...
Ockerpris, finns för halva priset på andra ställenEller ett Ridgid Matador, då får du ett som går att använda till något vettigt...
![]()
Ridgid Matador Skruvstycke 180 mm
Skruvstycke med räfflade käftar av härdat stål för maximal livslängd. Modellen har demonterbar spindelmutter och total bredd 180 mm.www.proffsmagasinet.se
Tror jag gav 1500kr för 80 eller 100mm i Duskland för 4år sedan ?Ockerpris, finns för halva priset på andra ställen
Tog bara första bästa länk för stt visa modellen, letade inte efter bästa pris...Ockerpris, finns för halva priset på andra ställen
Har vi inte hamnat lite OT nu? På vilket sätt blir en svindyr produkt från Proffsmagasinet en budgetpryl från Lidl?Tog bara första bästa länk för stt visa modellen, letade inte efter bästa pris...
Vaddå ocker? 15 papp för ett jävla skruvstäd verkar ju rimligt..Ockerpris, finns för halva priset på andra ställen
Köper du den så kommer du behöva följa alla budgettips som finns, samt använda skruvstädet för att pressa ut sista droppen ur varenda yoghurtförpackning ?Har vi inte hamnat lite OT nu? På vilket sätt blir en svindyr produkt från Proffsmagasinet en budgetpryl från Lidl?
Tänker bara på Nile city
Tänker bara på Nile city
Den funkar. Blir trött ibland när jag sågar 170x45 reglar men jag tycker den är prisvärd. Har motor och tigersågen också. Båda de är köpvärdaNågon som köpt deras cirkelsåg?
Batteridriven handcirkelsåg 20 V - Lidl Sverige
Batteridriven handcirkelsåg 20 V - – utan batteri, utan laddare Kompakt design med enkel hantering och hög arbetskomfort Ergonomiskt handtagwww.lidl.se
Tror farsan har en. Den är nog ok i förhållande till vad man kan förvänta sig av en batteridriven såg, dvs ganska svag.Någon som köpt deras cirkelsåg?
Batteridriven handcirkelsåg 20 V - – utan batteri, utan laddare Kompakt design med enkel hantering och hög arbetskomfort Ergonomiskt handtagwww.lidl.se
Jag har en och den är väldigt svag. Funkar att kapa en bräda med, men om du ska såga större saker som golvspån etc så är den värdelös.Någon som köpt deras cirkelsåg?
Golvspån är väl lite overkill för de flesta batteridrivna?Jag har en och den är väldigt svag. Funkar att kapa en bräda med, men om du ska såga större saker som golvspån etc så är den värdelös.
Köp två maskiner för säkerhets skull. ?Golvspån är väl lite overkill för de flesta batteridrivna?
Den smala, den som heter mtb.Det fanns tre bredder på sadlarna på Lidl, vilken/vilka är det som rekommenderas här?
Hur bred är din röv?Det fanns tre bredder på sadlarna på Lidl, vilken/vilka är det som rekommenderas här?