Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Signa upp GCN+ på WEBBEN, inte i appen ?Fattar ingenting. Ska man köpa subscription nånstans eller kommer eurosport visa allt?
Vem är det? Låter nästan precis som Vacchi, men inte riktigt tycker jag. Eller är han bara hes?Svensk kommentator på GCN+ ?!
De var ju en glad överraskning ??
Kanske ska sätta spoiler taggar på den där? Jag klarade mig för jag undvek tråden tills jag hann se racet, men kan ju vara schysst att inte spoila resultatet på nått dygn iaf?
Hon låg i täten till näst sista varvet, försvann sen under topp 20.]
Att kunna diskutera resultat är väl en av poängerna med den här tråden för tusan ?Kanske ska sätta spoiler taggar på den där? Jag klarade mig för jag undvek tråden tills jag hann se racet, men kan ju vara schysst att inte spoila resultatet på nått dygn iaf?
En fungerande tradition ang spoilers är att trådar på ämnet "tävlingen", "personen" etc inte spoilar i rubrik men absolut får spoila i tråden. Då kan man till 98% kolla Happy utan att bli spoilad, så länge man inte går in i trådar som uppenbarligen är till för att diskutera tävlingen/personen etc. Att inte kunna diskutera/följa pågående/avslutade tävlingar i trådar som specifikt är avsedda för detta blir lite väl förbjudande.
Ja men går man in på en tråd som.. äh jag orkar inte bråkaKanske ska sätta spoiler taggar på den där? Jag klarade mig för jag undvek tråden tills jag hann se racet, men kan ju vara schysst att inte spoila resultatet på nått dygn iaf?
Denna LeoLeo kom väl typ 16e i junior, klart bra?
Samma Leo som frågade här när han undrade hur man fixade spons för många år sen.
+1. ja, bytte kanska snabbt.Engelsk kommenteringen på GCN+ bra mycket bättre en den svenska. Bart is back ?
ja, det var ju sämre än redbull brukar vara tom, väldigt statisk bevakning av topp 3..Trist bara koncentrerat på 3första. Inte änns tider för längre bak. Undrar hur går för Rissveds
Ja det känns ju för jävligt ärligt talat. Allt jag har lärt mig här på happy stämmer alltså inte? Hur kan det vara möjligt? Jag trodde vi hade kommit överens om att ALLT handlar om hur dyr cykel man har? Alternativt hur progressiv geometri nämnda hoj innehar. För det kan ju självklart inte ha med mig att göra? Sen kommer en jävla fransman och förstör allt. Fy fan.Kul att man kan komma på podiet på en Decathlonhoj ?
Gissar iofs Nino eller annan herrar vmTop3 skulle kunna vinna ett SM lopp på Biltema cykel ;)Ja det känns ju för jävligt ärligt talat. Allt jag har lärt mig här på happy stämmer alltså inte? Hur kan det vara möjligt? Jag trodde vi hade kommit överens om att ALLT handlar om hur dyr cykel man har? Alternativt hur progressiv geometri nämnda hoj innehar. För det kan ju självklart inte ha med mig att göra? Sen kommer en jävla fransman och förstör allt. Fy fan.
Jag försökte lista ut vilken prislapp cykeln hade medan de cyklade. Men var svårt att se exakt utrustning. Dämparen såg ut att vara något billigt som väger över 2kg.Ja det känns ju för jävligt ärligt talat. Allt jag har lärt mig här på happy stämmer alltså inte? Hur kan det vara möjligt? Jag trodde vi hade kommit överens om att ALLT handlar om hur dyr cykel man har? Alternativt hur progressiv geometri nämnda hoj innehar. För det kan ju självklart inte ha med mig att göra? Sen kommer en jävla fransman och förstör allt. Fy fan.
Det tror nog jag med men känns spontant inte självklart att ett märke som bara säljer lokalt sponsra en cyklist från ett land man inte finns i. Men hon kanske är så pass känd så hon anses ”internationell” och därmed ger ett mervärde i Sverige.Hon har nog sluppit köpa den själv. Allebike står med som sponsor på hennes hemsida.
Säljer lokalt? Du vet väl att det här med internet är en internationell företeelse? Och lär väl även va på + sidan för deras försäljning i Sverige att deras hoj vinner en världscuptävling .Det tror nog jag med men känns spontant inte självklart att ett märke som bara säljer lokalt sponsra en cyklist från ett land man inte finns i. Men hon kanske är så pass känd så hon anses ”internationell” och därmed ger ett mervärde i Sverige.
Jag tycker de svenska kommentatorerna sköter sig i XCC/XCO iaf.Kul att downhillsäsongen är igång på riktigt också. Fortfarande oklart vad man ska tycka om det nya upplägget med tanke på hur vissa har garanterade platser till finalåk. Trodde inte jag skulle säga det men Rob Warner är saknad.
Nej, Rob är borta. Det var den irländaren som kommenterar Enduro tillsammans med nån fransman. Den svensk som kommenterade downhill verkade inte ha koll på sporten över huvud taget, ingen aning vem det var.Jag tycker de svenska kommentatorerna sköter sig i XCC/XCO iaf.
Har för mig Rob Warner fanns i den rent engelska sändningen?