The Gravel tråd
Det där ska du absolut göra ett försök att reklamera!Baksulan börjar att se lite småskadad ut.
Visa bilaga 634082
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där ska du absolut göra ett försök att reklamera!Baksulan börjar att se lite småskadad ut.
Visa bilaga 634082
Då är vi åtminstone två som tycker lika! :-)Yes håller med. Kört 150mil på mina nu och dom ser helt nya ut och då är jag rätt hård på bromsen ibland och sladdar en del runt tajta svängar
Nice bilder, ja visst känns tufo däcken nice? Slängde själv på swampero fram här om veckan och kört thundero fram o bak innanLite midsommar-gravel igår med nya däcken. Slog till på ett par Tufo Gravel Thundero 44 och jag är helnöjd.
Visa bilaga 634126
Visa bilaga 634127
Visa bilaga 634128
Visa bilaga 634129
Nice bilder, ja visst känns tufo däcken nice? Slängde själv på swampero fram här om veckan och kört thundero fram o bak innan
Snyggt men önskar lite foton från övervåningen också
Ser nästan nya ut, är inne på andra säsongen.Är det någon mer som tycker att Tufo Gravel Thundero håller sjukt länge? För det tycker i alla fall jag!
Rullar dom bra? Ska ju ersätta mina Pathfinder vad det lider...Ser nästan nya ut, är inne på andra säsongen.
Dom rullar prima fint ?Rullar dom bra? Ska ju ersätta mina Pathfinder vad det lider...
Skönt att dom stockholmska julgranstjuvarna åkt österut, dom häckar kanske bara i Dalarna på vintern?Dagens djur och natur: rådjur, älg, snok, ekorre, ormvråk, kopparödla, skogsödla, ett par tusen fjärilar, fästing, häst, get och ett knippe nötdjur.
Ja, det där är med mobil, sedan så har jag en liten Sony som brukar få följa med när jag trampar.
Inte långt hemifrån, dock helt okända vägar och troll. Har du lust att dela en kartbild så man ser var du hojjade runt?I jätten Fulfinntus spår.
Trivsam tur med en del banvallscykling (nedlagd banvall) och besök hos jätten Fulfinntus.
Var håller du hus då?Inte långt hemifrån, dock helt okända vägar och troll. Har du lust att dela en kartbild så man ser var du hojjade runt?![]()
Gästspel i Gbg?Blev en hel del regn på oss idag. Klafsklafsskor!
Visa bilaga 635556Visa bilaga 635557Visa bilaga 635558Visa bilaga 635559
Japp, har inte tänkt att bosätta mig här. Tog en sväng i regnet.Gästspel i Gbg?
Rimforsa, en bit norrut helt klart ?Var håller du hus då?
Då har du en bit att trampa. Stenarna ligger precis vid länsgränsen på södra sidan om Västra Lägern. Precis när vägräcket tar slut på vänster sida i riktning mot Eksjö, då svänger du upp på en brant grusväg rätt upp i skogen.Rimforsa, en bit norrut helt klart ?
Ja, det finns massor av fin cykling där. Gamla banvallen är trevlig, men då missar man en massa roliga klättringar.Man kan ju ta bilen neråt. Det är vacker natur i det området. Tack för info!
Vänta bara inte åskan ut under trädet ?tog skydd under ett fint träd och väntade ut regnet.
Haha nej åska vad det dåligt med här igår iaf i Varberg ?Vänta bara inte åskan ut under trädet ?