Visa din AM/FR/DH/4X/lekmaskin-tråden
Tror inte jag släppt mina kompisar så nära cykeln senaste tiden men klart värt att kolla ändå ?Töm styret på grus?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte jag släppt mina kompisar så nära cykeln senaste tiden men klart värt att kolla ändå ?Töm styret på grus?
Tror inte jag släppt mina kompisar så nära cykeln senaste tiden men klart värt att kolla ändå ?
Och om inte så vet jag ett fint hem för en till gambler ;-)Kom gärna tillbaka till tråden om du hittar felet.
tog och vägde den idag, 18,4kg med hisspinne och pedaler är väl rätt respektabelt ändå?Osäker om jag visat upp min nya leksak för klassen
Visa bilaga 635441
Exakt samma som förra, en annan färg och storare hjul

Jag fick ett knasigt knäppande när sadelstolpen var nerkörd för långt och ramen flexade lite. Drog upp den och satte ner igen och ljudet försvann.
Efter en kombination av att ha lindat ny slang runt ramen, spänt styrlagret, ökat preload på fjädern och kollat alla skruvar på hela cykeln så är den faktiskt typ tyst nu. Bortsett från gaffeln som finns på film i en annan tråd.Det är inte så att fjädern på bakdämparen tar i dämparkroppen när den komprimeras och därav låter?

Jag kan bidra även om jag redan lagt till i en annan tråd.Det är en skam att jag måste bumpa den här tråden hela tiden.
Otroligt skönt!Stilig!
Jag gillar risen på styret, fungerar det bra?
Jag kanske måste beställa ett liknande, har funderat på det där sista dagarna och det är ju både oldschool och bekvämt med högt styre.
Tack för tipset!Otroligt skönt!
Jag testar det för första gången idag i Järvsö. Jag är också rätt lång så risen underlättar väldigt.
Det är ett Burgtec Josh Bryceland 50mm rise
inser att man var på tok för dålig på att ta bilder förut. försökt leta reda på några på min första dh
ca 2012-13 nånstans var det en cykloteket butik hade kånkat och hade utförsäljning, så dit åkte man ju. och hittade en commencal furious 08 ram för typ inga pengar alls. blev ju bara tvungen att tömma spargrisen och börja planera ett bygge!
den fick en domain coilgaffel matchande ramen, lila superstar hjul (och även senare ett matchande lila chromag styre). zee bromsar och drivlina. vill minnas att jag lyckades få ihop bygget för typ 12000kr totalt. vilket tog nåt år att knåpa ihop till som tonåring.
Visa bilaga 648857Visa bilaga 648901
Visa bilaga 648902
och vill minnas att dem toksmala continental der baron däcken var helt kassa också.
efter ett tag så växte jag dock ur den och ramen bodde på vinden i några år medans delarna donerades till andra projekt. byggde sen ihop den för och sälja och då såg den ut såhär (jag tror den hamnade i falköping?)Visa bilaga 648851

Otroligt skönt!
Jag testar det för första gången idag i Järvsö. Jag är också rätt lång så risen underlättar väldigt.
Det är ett Burgtec Josh Bryceland 50mm rise