siebengang
Aktiv medlem
[Kalender] 100 mil "Över trädgränsen"
Där jag tog den här komatösa bilden vid premiären 2019? Och — än viktigare — har jag nu skrivit i tråden??Men då missar man ju den värsta koma-delen på hela rundan!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Där jag tog den här komatösa bilden vid premiären 2019? Och — än viktigare — har jag nu skrivit i tråden??Men då missar man ju den värsta koma-delen på hela rundan!
Jag kan inte se att du har skrivit men det spelar ingen roll för du är SJÄLVSKRIVEN.Där jag tog den här komatösa bilden vid premiären 2019? Och — än viktigare — har jag nu skrivit i tråden??
Du är välkommen till pannkaksbordet! Jag har själv dabbat mig och är inte ledig efter helgen. Tveksamt om det går att ändra på. En tur efter pannkakorna blir det förhoppningsvis.En mindre bra planerad semsterresa gör att jag inte är hemma i Sverige igen förrän 21 kvällen innan start. Men om jag förbereder cykeln innan avresan borde jag hinna vara med på pannkaksfesten i Köping. Samt cykla lite efter maten.
*skriiiv*
Jag menar givetvis till Sveg och tillbaka.En tur efter pannkakorna blir det förhoppningsvis.
Det är inget tvång. Men passa på, 2027 kan det vara förbjudet.JO men det ser ju mysigt ut.
jo men jag ska köra oavsett.Det är inget tvång. Men passa på, 2027 kan det vara förbjudet.
Byta bromsbelägg redan nu inför 2027?jo men jag ska köra oavsett.
ska ut och försöka få loss skruven så jag kan byta bromsbelägg
jo men lika bra tänkte jag, tiden går ju så fortByta bromsbelägg redan nu inför 2027?
Eller hur! Kom igen nu, det blir pannkisar.väldigt få anmälda... skärp er nu. detta är ju kuligt
Du kan få en specialhonung till pannkakorna.Nä, man vill ju inte bli ifrånåkt av Gunde, jag skulle inte kunna bära skammen ?
En belgisk kruka med honung, så kallad pot belge?Du kan få en specialhonung till pannkakorna.
Precis! Traditionellt, potent.En belgisk kruka med honung, så kallad pot belge?
Den inställningen till regn är sällsynt och den som cyklar under natten kan förbättra sinnesstämningen genom att tänka "tur att jag inte ska till Sveg på tisdag". Man verkar även kunna sova bort regnet den här gången utan att förlora speciellt mycket tid.Nu när prognosen äntligen antyder regnmisär första natten har även jag bestämt mig för att packa cykeln och ta den åt pannkakshållet… Ses i Köping om drygt ett dygn!
Tankar Jonas E85?Smedjebacken nu.
Leksand låter långt från Köping och ändå är inte ens en femtedel av varvet avverkat. Men vilken tur att det är så mycket kvar!Visa bilaga 640096
Påfyllning i Leksand. Dryga fyra femtedelar kvar ;-)
Visa bilaga 640096
Tokar! Varför är de inte hemma och spelar nya säsongen av Diablo IV som vanligt folk?Visa bilaga 640113
Jag och sönerna åkte och tittade på tokarna när de var i trakterna. Två mycket avslappade herrar som verkade ta turen och skocken av beundrare ro. Lycka till upp till Älvdalen!
Kan hälsa att regnet vräkte ned igår vid ett tillfälle mellan Leksand och Tällberg.Jag var i Leksand igår den här tiden (eller nja, ett par timmar tidigare), då hängde regnet i luften.
Ni skulle stannat några hundra meter tidigare på The beer factory. Fast hade ni gjort det, så hade ni nog skrivit er här.Visa bilaga 640103
Bra kört. Snart lite sömn!Vi är här nu