[Kalender] 100 mil "Över trädgränsen"

Men då missar man ju den värsta koma-delen på hela rundan!
Där jag tog den här komatösa bilden vid premiären 2019? Och — än viktigare — har jag nu skrivit i tråden??

Bilagor

• IMG_3185.jpeg
    IMG_3185.jpeg
    535.9 KB · Besök: 53
En mindre bra planerad semsterresa gör att jag inte är hemma i Sverige igen förrän 21 kvällen innan start. Men om jag förbereder cykeln innan avresan borde jag hinna vara med på pannkaksfesten i Köping. Samt cykla lite efter maten.

*skriiiv*

En mindre bra planerad semsterresa gör att jag inte är hemma i Sverige igen förrän 21 kvällen innan start. Men om jag förbereder cykeln innan avresan borde jag hinna vara med på pannkaksfesten i Köping. Samt cykla lite efter maten.

*skriiiv*
Du är välkommen till pannkaksbordet! Jag har själv dabbat mig och är inte ledig efter helgen. Tveksamt om det går att ändra på. En tur efter pannkakorna blir det förhoppningsvis.

Nu när prognosen äntligen antyder regnmisär första natten har även jag bestämt mig för att packa cykeln och ta den åt pannkakshållet… Ses i Köping om drygt ett dygn!
Den inställningen till regn är sällsynt och den som cyklar under natten kan förbättra sinnesstämningen genom att tänka "tur att jag inte ska till Sveg på tisdag". Man verkar även kunna sova bort regnet den här gången utan att förlora speciellt mycket tid.

Välkommen!

Pga försenat flyg kom jag inte hem förrän någon timme sedan, men nu är cykeln packad och kläder framlagda.
Planen är i första hand hotellnätter. Om jag ångrar mig finns dock aluminiumpåsen och mygghuvan i sadelväskan.

Tillbaka
Topp