IM
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Nästan rätt. Den är värd vad någon är villig att betala. ??Den är värd vad du vill betala.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nästan rätt. Den är värd vad någon är villig att betala. ??Den är värd vad du vill betala.
Nästan rätt. Den är värd vad gubbarna på Happy tycker den är värd. ??
I don't see the difference. ?
Den är ju en Cayo Focus också ?Fan, han verkar ju ha stenkoll på vad det är han säljer så han har säkert ägt den sedan den var helt ny.![]()
Ja, kanske ute efter din adress.Säljer en cykel och en spekulant vägrar skriva meddelande här på happy utan vill ha mitt mobilnummer för att sms-a. Låter konstigt eller hur? Relativt nytt konto med inga inlägg.
Vet inte vad jag undrar över mest. Priserna eller hur man fått överrörsmåttet till 81cm ?
Visa bilaga 641968
Visa bilaga 641969
Inte helt orimligt. Jag är själv endast inloggad på Happy på datorn. Så för mig är det mycket smidigare att skicka sms jämfört med pm här.Säljer en cykel och en spekulant vägrar skriva meddelande här på happy utan vill ha mitt mobilnummer för att sms-a. Låter konstigt eller hur? Relativt nytt konto med inga inlägg.
Jo...Men var din ny? Eller iaf stort sett ny. Eller typ, asså, nyskick. Som ny!Hade jättesvårt att sälja min Aeroad 2018 för typ 22000kr i år. Det var en SLX med effektmätare och Reynolds högprofilshjul.
Det är väldigt svårt att sälja cyklar nu, om dom inte är billiga.
Vafalls?!?Mekanisk växling + fälgbroms ger få intresserade.
Egentligen rätt konstigt i platta Sverige.Mekanisk växling + fälgbroms ger få intresserade.
Ja, jag håller med. Men i praktiken är begagnatpriserna för skivbromsat betydligt högre än för fälgbromsat.Egentligen rätt konstigt i platta Sverige.
Vadå? Har det redan diskuterats?Vad sägs om att dra diskussionen fälgbroms vs. skivbroms ett varv till?
Försökte sälja en ny cykel med skivbroms och kolfiberram för 19000kr. Det tog 3 månader!Vad sägs om att dra diskussionen fälgbroms vs. skivbroms ett varv till?
Nyskick!
Absolut nyskick.Nyskick!
Det tycker jag vi gör. När vi är klara med det så kan vi väl även ta diskussionen om huruvida det är politiska beslut eller reell brist som gjort att elen har varit dyr de senaste tre vintrarna? Det var så länge sedan.Vad sägs om att dra diskussionen fälgbroms vs. skivbroms ett varv till?
Du menar effektbrist?Det tycker jag vi gör. När vi är klara med det så kan vi väl även ta diskussionen om huruvida det är politiska beslut eller reell brist som gjort att elen har varit dyr de senaste tre vintrarna? Det var så länge sedan.
Han har sänkt den till 17000 nu. Jag gubbgissar att utbudet av människor som är villiga att betala 17000 kr för en 8 år gammal cykel med fälgbromsar och mekanska växlar är ganska begränsat även om cykeln verkar vara i stort sett oanvänd. Dessutom strl XS.Har kostat lite över 20000 för 8 år sen.
Visa bilaga 642538
Lärde mig ett nytt uttryck från en reklam för begagnade bilar idag: erfaren.Absolut nyskick.
Inte helt orimligt. Jag är själv endast inloggad på Happy på datorn. Så för mig är det mycket smidigare att skicka sms jämfört med pm här.
Say what!?! ??Och sms var väl många år sen de flesta slutade med?
Say what!?! ??
Nu förstår jag inte, logga in?Ja, för vem vill ha ett meddelande som dyker upp direkt i telefonen, jämfört med att öppna web-läsaren, logga in på en sida och klicka sig fram till meddelande? ;)
Fler bilder kan skickas vid behov, står det ju. ?Dum fråga, men vart ska ansiktet ta vägen när man är nere i "dropsen" ?
Visa bilaga 643822
Dom har försökt väldigt länge att sälja det där dödsboet med väldigt hypade annonser med halv aggro text... I want some money!?
Såg det. Ingen storlek, ingen spec och ingen prisidé![]()
Säljes: Landsvägcyklar m.m
Allt säljs i ett paket. Allt eller inget. Skicken på cyklarna är olika samt däcken. Cykelhjul p&ahappyride.se