Blockettråden 2

Blockettråden 2
Stackars Stinky
SmartSelect_20230711_115805_Blocket.jpg

Blockettråden 2

Inga invändningar från min sida. Annat än att det såg lite väl tomt ut i @wukkaN 's cykelhangar senast jag hade vägarna förbi. ??
Tänkte också att det var hans. Är det samma som vandrar vidare, eller bara en liknande?
Haha först trodde jag också att det var min gamle men vid närmare inspektion visade det sig att så inte var fallet.

Min var i röd candy-lack (glansig och underbart fin) och hade inte braze on för framväxeln.

Det är allt för tomt i min hangar.. endast en mtb och min grusräser för närvarande :’(

Blockettråden 2
Haha först trodde jag också att det var min gamle men vid närmare inspektion visade det sig att så inte var fallet.

Min var i röd candy-lack (glansig och underbart fin) och hade inte braze on för framväxeln.

Det är allt för tomt i min hangar.. endast en mtb och min grusräser för närvarande :’(
Den lacken är värd en helt egen tråd. Som minst. ?

Blockettråden 2
Ah dom tror det är ett garanti ärende. Nej alltså det är en s-works epic evo RS finns bara som komplett hoj för ca 135-140.000kr . Så har vi sen flyttat delarna till en annan epic ram och delar från den nya epicen hamnade på evo rs ramen.

Blockettråden 2
Då är det alltså sant som de säger, att allt hopp är ute?

2CDB9E97-AD49-4738-ABA0-EA1D87DBD850.png
E251BC26-8E45-4C40-A0D9-EA290A3B56B4.png

Gräsligare skapelse har jag inte sett sedan jag vet inte när. När kände ni senast att ni saknade ryggstöd på era cyklar?

”…en fin och trevlig tandemcykel”? Den som säljer eller ens försöker att sälja en sån här älgolycka för pengar borde tvingas cykla på den resten av sina jordiska dagar, och den som köper den för pengar kan gott få göra detsamma. Tur ändå att den har plats för två.

Blockettråden 2
Då är det alltså sant som de säger, att allt hopp är ute?

Visa bilaga 639327Visa bilaga 639328

Gräsligare skapelse har jag inte sett sedan jag vet inte när. När kände ni senast att ni saknade ryggstöd på era cyklar?

”…en fin och trevlig tandemcykel”? Den som säljer eller ens försöker att sälja en sån här älgolycka för pengar borde tvingas cykla på den resten av sina jordiska dagar, och den som köper den för pengar kan gott få göra detsamma. Tur ändå att den har plats för två.
Hmm... man får inte gå ihop flera o köpa den då, enligt din teori?

Tillbaka
Topp