Bonzo
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Fan, han verkar ju ha stenkoll på vad det är han säljer så han har säkert ägt den sedan den var helt ny.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan, han verkar ju ha stenkoll på vad det är han säljer så han har säkert ägt den sedan den var helt ny.
Kanske...Fan, han verkar ju ha stenkoll på vad det är han säljer så han har säkert ägt den sedan den var helt ny.![]()
Tänkte också att det var hans. Är det samma som vandrar vidare, eller bara en liknande?![]()
Säljes: GT Force Ram
Försöker bli av med grejer från verkstaden innan flytt så denna ram skall bort. GT Force i Aluhappyride.se
Inga invändningar från min sida. Annat än att det såg lite väl tomt ut i @wukkaN 's cykelhangar senast jag hade vägarna förbi. ??
Jag har för mig att hans har förärats den där vackra röda färgen GT använder sig av. Men jag kan minnas fel.Tänkte också att det var hans. Är det samma som vandrar vidare, eller bara en liknande?
![]()
Säljes: GT Force Ram
Försöker bli av med grejer från verkstaden innan flytt så denna ram skall bort. GT Force i Aluhappyride.se
Inga invändningar från min sida. Annat än att det såg lite väl tomt ut i @wukkaN 's cykelhangar senast jag hade vägarna förbi. ??
Haha först trodde jag också att det var min gamle men vid närmare inspektion visade det sig att så inte var fallet.Tänkte också att det var hans. Är det samma som vandrar vidare, eller bara en liknande?
Den lacken är värd en helt egen tråd. Som minst. ?Haha först trodde jag också att det var min gamle men vid närmare inspektion visade det sig att så inte var fallet.
Min var i röd candy-lack (glansig och underbart fin) och hade inte braze on för framväxeln.
Det är allt för tomt i min hangar.. endast en mtb och min grusräser för närvarande :’(
Vad kallas en inverterad sleeper? ?Visa bilaga 638742
S-works med trans-x dropper, SLX bakväxel och reglage på en NX-kassett?
Behövs ramen bytas ut som garantiärende så får man en ganska plain färg med sworks-logga på. Ganska märkligt kan jag tyckaVisa bilaga 638742
S-works med trans-x dropper, SLX bakväxel och reglage på en NX-kassett?
Varför iranska cykelmärken?Försökte hitta info om iranska cykelmärken och hittade istället den här minidokun om en cykelmekaniker i iran som är.... BLIND!
Ho ho! Skulle precis lägga in denna pärla! Vilket kap!
Kan detta vara seriöst?
Ja men det måste ju hänt mer grejer, 26"(?), högprofilfälgar...med stänkskärm (iof Brittiskflagga...) och styret, lindan, reglagen ser ut som Tropicopop på knark.Felstavning i Giant-fabriken.
Vad försäkringsbolaget har blivit pålurad av lbs och aktuellt säljvärde är två helt olika saker. Det finns för övrigt ingen som köper ramen för "nypris" tro mig men överbevisa mig gärna, den blir inte såld.Men bluffpris ? Ramen ligger ny på 49-52tkr. Plus delar. Så bluffpris kanske är att ta i.
Försäkringsbolag ?Vad försäkringsbolaget har blivit pålurad av lbs och aktuellt säljvärde är två helt olika saker. Det finns för övrigt ingen som köper ramen för "nypris" tro mig men överbevisa mig gärna, den blir inte såld.
Behövs ramen bytas ut som garantiärende så får man en ganska plain färg med sworks-logga på. Ganska märkligt kan jag tycka
Varför kom garantiärende och försäkringsbolag på tal?Ah dom tror det är ett garanti ärende. Nej alltså det är en s-works epic evo RS finns bara som komplett hoj för ca 135-140.000kr . Så har vi sen flyttat delarna till en annan epic ram och delar från den nya epicen hamnade på evo rs ramen.
? Inte en anningVarför kom garantiärende och försäkringsbolag på tal?![]()
"Pedantisktyskpolisskick" är det nya "nyskick".
jomenvisstJa, är den inte färmatchad med gamla tyska polizei automobiler?
Jag tror nyskick kan slänga sig i väggen i jämförelse..."Pedantisktyskpolisskick" är det nya "nyskick".
Hmm... man får inte gå ihop flera o köpa den då, enligt din teori?Då är det alltså sant som de säger, att allt hopp är ute?
Visa bilaga 639327Visa bilaga 639328
Gräsligare skapelse har jag inte sett sedan jag vet inte när. När kände ni senast att ni saknade ryggstöd på era cyklar?
”…en fin och trevlig tandemcykel”? Den som säljer eller ens försöker att sälja en sån här älgolycka för pengar borde tvingas cykla på den resten av sina jordiska dagar, och den som köper den för pengar kan gott få göra detsamma. Tur ändå att den har plats för två.
Den här säljaren sålde ju en stulen polygon nyligen. Tom Kevin ...Visa bilaga 638964
Inget är raderat, men ägaren ville inte ha tråden eftersom de försökte få tillbaka hojjen. Vad som hänt vet jsg dock inte.Kom den där polygonen tillbaka? Tråden raderades och den nya tråden om vad som hände tråden raderades också.
Den är värd vad du vill betala.Lägger den här också utöver "Vad är min cykel värd" tråden..är det ett rimligt pris eller bör jag pruta?
Visa bilaga 640774