Sambal Oelek
Aktiv medlem
The Gravel tråd
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
386 mmHar du nån koll på hur långt det är från nedre fästet upp till lastytan
515 mmfrån horisontala röret där väskorna hängs ner till marken?

Kul med både uppdateringsfrekvensen och bilderna du lägger upp, bra blandning med både vackra vyer och skräpställen. Keep it up!Nu märkte jag att det är söndag idag!!! För att jag är döpt som katolik, så jag ska inte cykla mycket mer idag. Jag tar tåg istället (sträckan Vidin-Dimovo). För det första kan jag förtsätta med öl, för det andra just den sträckan (väg), är en del av E 75 med turkiska lastbilar ETC. Vill inte dö idag (alldeles för varmt att göra det). Senare
från Dimovo har jag 18 km klättring till Belogradtjik var jag sover idag.
Som vi alla vet, världen är inte bara vitt och grått ?bra blandning med både vackra vyer och skräpställen.

Var är gruset?
Här (om vi kan kalla det GRUSET) . Grus DU cyklar, är för mjukisar ?Var är gruset?
Vilket land/område är det du cyklar i just nu? terrängen ser ju helt magisk ut!108 km idag. 60/40 asfalt/grus. 1600 höjdmeter i krävande terräng.Visa bilaga 642333Visa bilaga 642334Visa bilaga 642335Visa bilaga 642336Visa bilaga 642337Visa bilaga 642341Visa bilaga 642342Visa bilaga 642343Visa bilaga 642344Visa bilaga 642345Visa bilaga 642346Visa bilaga 642347Visa bilaga 642348Visa bilaga 642349Visa bilaga 642350Visa bilaga 642351Visa bilaga 642352
Vilka skärmar är det där? Fina bilder!En kvällsrunda till Gruvhammaren
Igår plockade vi hjortron, det finns mycket i år! Har precis kommit hem från en kvällsrunda med min nya gravel. Tog och testade den ganska dåliga grusvägen upp till Gruvhammaren och lite stigar där uppe på fjället. Gick ganska bra med cykeln. Visst är min MTB bättre just där, men det fina med gravelcyklar är att man kan cykla lite överallt, i alla fall kortare sträckor. Perfekt för min del som gillar att motionsträna cykel, men som ibland vill kunna vika av någon liten avstickare till fina platser.
Visa bilaga 642414
Montana- BulgarienVilket land/område är det du cyklar i just nu? terrängen ser ju helt magisk ut!
Precis, fick dem för någon vecka sedan.Det är Canyon original till Grizl, den uppdaterade varianten av skärmarna.