Spricka eller lacken som spelar spratt?

decode

Medlem
Såg detta när jag lastade in cykeln efter dagens cykling. Som vanligt svårt med bilder men det ser skumt ut tycker jag själv.

Ingen skada/spricka genom klarlacken och känns som ett konstigt ställe för ramen att ge med sig på. Någon input?

Är en Trek Slash 8. Knappt incyklad.

Bilagor

• IMG_6940.jpeg
    IMG_6940.jpeg
    536.9 KB · Besök: 261
  • IMG_6941.png
    IMG_6941.png
    789.6 KB · Besök: 254
Säker att det inte var där från början? Repor och hack syns väldigt mycket på metalic lack och det värkar inte vara något på klarlacken.

Ser lustigt ut för en spricka, men man kan aldrig veta.

Besök en Trekhandlare med den och be dem starta ett case så blir det mindre gissningar, de brukar vara rätt så rappa på att behandla sådant.

Ser lustigt ut för en spricka, men man kan aldrig veta.

Besök en Trekhandlare med den och be dem starta ett case så blir det mindre gissningar, de brukar vara rätt så rappa på att behandla sådant.
Jag tycker också det ser lustigt ut och är tveksam om det är sprucket. Därför jag frågar.

Ska såklart besöka handlare när jag har en i närheten. Så länge tänkte jag fler gissningar är bättre än en (min).

Jag tycker också det ser lustigt ut och är tveksam om det är sprucket. Därför jag frågar.

Ska såklart besöka handlare när jag har en i närheten. Så länge tänkte jag fler gissningar är bättre än en (min).
Om det är en fördjupning tror jag att det är en slarvig tillslipad svets (om CF, slarvig lagt laminat) annars tror jag bara det är metallicfärgen som varit lite ojämn.

Tillbaka
Topp