Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svt markbundet.Länk till live?
Ja, distanserna blir inte så långa. Väldigt kul dock som du skriver. Har själv varit med i flera JVM innan det blev UCI.Den här Trial-"cylingen" är lite speciell.. Märklig idrottsgren. Men säkert väldigt kul
Ja, på någon trial har jag aldrig haft skärmar ? Kanske får gå ut i garaget, sätta på en kort , knäppa bild och posta bara för att..Noterar att dom skiter i framskärm även i trial.
Ja, men det är ju samma i alla sporter egentligen? Många timmar, mycket envishet.Mycket nötande och fall innan man kommer upp i nivån man ser här kan man ju utgå från. Måste kräva mycket tålamod och jävlar anamma att fortsätta.
Ja, men det är ju samma i alla sporter egentligen? Många timmar, mycket envishet.
SVT PlayLänk till live?
Nä det var det ju Charlie Hatton som vann ?MvdP har ju ändå redan vunnit det enda loppet i detta VM som verkligen betyder nåt.
Äntligen nån som har koll! ?Nä det var det ju Charlie Hatton som vann ?
Det är faktiskt helt korrekt. Det är fascinerande vilken fördröjning det är på streamingtjänsterna, inkl SVT play. Brukar vara minst en minut, ofta upp emot två. Blir extra tydligt vid direktsänd sport, ex.vis viktiga fotbollsmatcher, grannarna som streamar kan jubla ett par minuter efter det blev mål och man undrar ”Vafan hände nu då?” tills man inser, ”visst ja, de streamar”.Svt markbundet.
Då får MVDP gå på teknikkurs. Han fick det ganska framdukat tack vara UCI regeländringar- mer får han ju inteStarkt. Ser avgjort ut
Fan att vi gick miste om MvdP vs Pidcock. Hade blivit kul
Pidcock hade kört 2st WC tävlingar, så hans startplats hade han jobbat ihop!Hmm. Få som lika bra tekniskt som han? Och Pidcock fick också fördel av ändringen
Såg inte starten - läste protestbrevet på PinkbikeHan blev också framflyttad. Även om han hade jobbat ihop en del poäng.
Vilken rysare!Strax Jack Carthy på trial, ska bli riktigt skoj att se om han kan ta ett gult till.
Är han högst upp cyklist?Visa bilaga 645692
Dom är ju riktigt duktiga men som en gammal pendelcyklist så känns det här lite overkill. Visste inte ens att man kunde cykla såhär? Det är förmodligen bara jag. Carry on! Men jag är imponerad!
Det blev DNS. De kunde inte enas om däckstrycket och han aldrig till start.Svenska cykelbalettlaget skulle framföra Svansjön enligt ryktena, någon som vet hur det gick?
Var det verkligen däcktrycket? Jag har hört att de inte kunde komma överens om stänkskärmar eller inte.Det blev DNS. De kunde inte enas om däckstrycket och han aldrig till start.
Såklart att det var! Jag ville bara inte ta upp ett så känsligt ämne på forumet, så jag drog en vit lögn.Var det verkligen däcktrycket? Jag har hört att de inte kunde komma överens om stänkskärmar eller inte.
Något nöt knäppte dem på väg till arenan.Svenska cykelbalettlaget skulle framföra Svansjön enligt ryktena, någon som vet hur det gick?
Kopecky och Vollering är ju helt klart storfavoriter med fördel för KopeckyNog för att det är skoj med lite trams men är det ingen som har spekulationer / tips / gissningar inför damernas linjelopp att bjuda på ? Finns det någon annan än SD-Works "kamraterna" Kopecky (BEL) och Vollering (NLD) som kan är trolig vinnare? Kan Van Vleuten (NLD) utmana än en gång eller är det starkare team-order i det holländska laget?