Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tur att du såg ljuset i tunneln ?Visa bilaga 650414
Inte möe höjd kvar för en 2meters karl.
Dum fråga kanske.. men var är hoppet och var är landningen? Kanske förvrängs perspektivet i bilden men det ser platt ut?Sant, hoppet i sig är oskyldigt, det var stenarna vid landningen som var orsaken…och jag själv då, som kände att jag hade liiiite lågt tryck ”men det är ju bara en snäll, kort lunchrunda” ?
Perspektivet som blir knasigt; två lika ståldurkar som står mot varandra som ett ”A” typ…Dum fråga kanske.. men var är hoppet och var är landningen? Kanske förvrängs perspektivet i bilden men det ser platt ut?
Ahaaa nu ser jag!Perspektivet som blir knasigt; två lika ståldurkar som står mot varandra som ett ”A” typ…
På tur till och från Helags
Visa bilaga 650909
Den är kvarVar där för många många år sedan med farsan. Var ju som en liten miniglaciär på Helags, är den kvar?
What a classic ride.Ny sadel å bakdäck för imorgon drar vi till Kisa?Visa bilaga 650965
Visa bilaga 651151Jag kom ut iaf ?
Haha, det är bara förnamnet ?. Men med lite fart och pannben får man grepp ändå ?.Försiktigt! Ditt bakdäck ser lite slitet ut.
Räknas det där som slitet? ?Försiktigt! Ditt bakdäck ser lite slitet ut.
Tänkte samma, då är nog mitt tokdött ?Räknas det där som slitet? ?
Skulle ha 95% liv kvar om det var mitt däck.Räknas det där som slitet? ?
Ah så kan det ju vara, snarare vi som är tröga då ?Tänkte ju att @Berk menade däcken på barnvagnen men får jag kanske tänka ett varv till då ?.
Doh! Så klart.. Men tänkte nog bara den var kittad för landsväg.. ;)Tänkte ju att @Berk menade däcken på barnvagnen men får jag kanske tänka ett varv till då ?.
Hallå där, nu tycker jag att du är lite ego här.Visa bilaga 651151Jag kom ut iaf ?
Ja, de där mög-dämparna lämnar lite övrigt att önska. Tänk vad överraskad han kommer att bli när han får sin egen första fs hoj! Vilken skillnad!!! ?Hallå där, nu tycker jag att du är lite ego här.
Sätt på coildämpare på vagnen också.
Barnet ska väl också få en smooth ride.
På med ett par dvo jade vetja.Ja, de där mög-dämparna lämnar lite övrigt att önska. Tänk vad överraskad han kommer att bli när han får sin egen första fs hoj! Vilken skillnad!!! ?