Blockettråden 2
Säljaren behöver reparera bromsarna. Helt uppenbart att dom inte använts den här sommaren :(
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Säljaren behöver reparera bromsarna. Helt uppenbart att dom inte använts den här sommaren :(
Play it safe, dubbla bromsar fram & bak!Visa bilaga 651728
Det räcker väl att byta hjul för att konvertera till skivbromsar?
Tempogravel som i nuvarande setup endast kan köra vänstervarv.Visa bilaga 651728
Det räcker väl att byta hjul för att konvertera till skivbromsar?
Någon borde bygga den velodromen. ?Tempogravel som i nuvarande setup endast kan köra vänstervarv.
Är det Landrover-mannen?
Den var väl uppe här för någon månad sedan. Inte direkt förvånad över att den inte blev såld.Eh, va?
![]()
Säljes: Ginat super sport
Ginat super sport 26” Lätt vikt Cykeln är i fin skick. Kvitto finnshappyride.se
Någon har köpt den med Blocketpaket ?
Tyckte jag fick bra betalt med 500:- för min 910XT som inte använts på ett flertal år.Någon har köpt den med Blocketpaket ?
Men nypris tillgängligt just nu är ju 6500:- !!!! (då valde han såklart också priset för en bundle med två pulsband)Tyckte jag fick bra betalt med 500:- för min 910XT som inte använts på ett flertal år.
Tydligen gick på/av-knappen sönder strax efter affären, så jag skänkte beloppet till SSRS enligt köparens förslag på lösning.
En 920XT lär inte inbringa så mycket mer än 500:-, även om det är en utmärkt klocka.
Jag förstår det som att det är vad du kostar Garmin att återuppliva den produktionslinan...Men nypris tillgängligt just nu är ju 6500:- !!!! (då valde han såklart också priset för en bundle med två pulsband)
Tidigare var ju rekordet 180 grader, men nu är det alltså ännu högre?!Nya rekord vad gäller bakåframvänd gaffel....?
Visa bilaga 652032
Jag har hört talas om 360.Tidigare var ju rekordet 180 grader, men nu är det alltså ännu högre?!
Jag har hört talas om 360.
Det udda i just det där fallet är att stänkskärmen ändå sitter åt rätt håll.
Jag är lite sugen trots min hemvist.Får erkänna att jag har rätt usel koll på lite äldre hojar men hade jag bott i Göteborg hade jag varit lite sugen på denna.
Visa bilaga 652931![]()
Övriga cyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga cyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Ja den kom inte som en länk med bild men... Så suspekt!
Vill köpa den bara för att återkomma med dagliga klagomål över att "den är inte alls snabb"Vilken Tomte?
Undrar hur han tänker?
![]()
Säljes: Trek Zektor 4
Snabb pendlare/hybrid Storlek som passar mig, 184cm, och kortare. Tyvärr klarlacksläpp på ramen. Tiagrhappyride.se
Lika bra att såga själv det som ska sågas?Skamlöst men innovativt grepp där @Manurhin2 !?
Lika bra att såga själv det som ska sågas?
Tänker såhär.....Känner att min annons också skulle hamna här om jag väl kom till skott att försöka sälja. Det fina med högt pris är ju att då måååste man ju faktiskt behålla cykeln och N+1 är ett faktum :)
Bjuder 200:- inkl frakt.Vilken Tomte?
Undrar hur han tänker?
![]()
Säljes: Trek Zektor 4
Snabb pendlare/hybrid Storlek som passar mig, 184cm, och kortare. Tyvärr klarlacksläpp på ramen. Tiagrhappyride.se
Kan jag boka en lastbil imorgon eller ska det vara express?Bjuder 200:- inkl frakt.
Kan du ta den till Skåne? Inte för att jag är intresserad egentligen... ;) sen tänkte jag såklart pruta lite också.Kan jag boka en lastbil imorgon eller ska det vara express?
Nej tyvärr inte skåne, vi har en invandrare här och man fattar knappt vad han säger?. Går inte.Kan du ta den till Skåne? Inte för att jag är intresserad egentligen... ;) sen tänkte jag såklart pruta lite också.
Det är lugnt. Bara jag har den innan helgen.Kan jag boka en lastbil imorgon eller ska det vara express?
Går den få med krullstyre? Till Skåne? Och en eller två storlekar större? Går det göra nåt med priset? Jag har kanske några barkisar i utbyte.Kan du ta den till Skåne? Inte för att jag är intresserad egentligen... ;) sen tänkte jag såklart pruta lite också.
Funderar på det, en stund.....Det är lugnt. Bara jag har den innan helgen.
Fundera inte för länge bara. Annars kanske jag hinner ångra mig.Funderar på det, en stund.....
Jag vill lägga in en intressekoll på den frakten. Inte så noga vad som fraktas.Kan jag boka en lastbil imorgon eller ska det vara express?
Jag har funderat lite och det lär kosta 30-40000 så jag har inte "råd" att sälja cykeln.Jag vill lägga in en intressekoll på den frakten. Inte så noga vad som fraktas.
Vid rätt pris ber jag om en körning.
Jag har legat sömnlös och till slut kommit fram till att det inte är värt det, dom frankerade kuverten på jobbet är för små och lastbilsfrakt blir 30-40000.Fundera inte för länge bara. Annars kanske jag hinner ångra mig.
Du kan få den, punkt.Kan man få den i rött?
Jag skickar ett FedEx - bud, vad är din adress?Jag har funderat lite och det lär kosta 30-40000 så jag har inte "råd" att sälja cykeln.
Sågar den i bitar och källsoryerar?