Blockettråden 2

Blockettråden 2
1693979117371.png

Det räcker väl att byta hjul för att konvertera till skivbromsar?

Blockettråden 2
Någon har köpt den med Blocketpaket ?
Tyckte jag fick bra betalt med 500:- för min 910XT som inte använts på ett flertal år.
Tydligen gick på/av-knappen sönder strax efter affären, så jag skänkte beloppet till SSRS enligt köparens förslag på lösning.
En 920XT lär inte inbringa så mycket mer än 500:-, även om det är en utmärkt klocka.

Blockettråden 2
Tyckte jag fick bra betalt med 500:- för min 910XT som inte använts på ett flertal år.
Tydligen gick på/av-knappen sönder strax efter affären, så jag skänkte beloppet till SSRS enligt köparens förslag på lösning.
En 920XT lär inte inbringa så mycket mer än 500:-, även om det är en utmärkt klocka.
Men nypris tillgängligt just nu är ju 6500:- !!!! (då valde han såklart också priset för en bundle med två pulsband)

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Känner att min annons också skulle hamna här om jag väl kom till skott att försöka sälja. Det fina med högt pris är ju att då måååste man ju faktiskt behålla cykeln och N+1 är ett faktum :)
Tänker såhär.....
Folk sitter och lusläser annonser och postar här helt utan anledning ofta så jag kunde lika gärna bjuda på denna.

Jag sätter alltid ut saker till ett pris som går att dikutera eftersom om jag lagt ut denna för ex 1000kr så hör nåt f.n av sig och bjuder 200.
I praktiken skulle jag kunna "ge" bort den till en polare eller liknande men inte till en främling.
Lite skämt, lite allvar....

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp