Berk
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Ahhh, han menar kanske kolfiberfälgar!
Det tror jag också. Men vi får inte fråga säljaren, så vi kommer aldrig att veta ...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ahhh, han menar kanske kolfiberfälgar!
Eller vevarmar kanske?Ahhh, han menar kanske kolfiberfälgar!
Det tror jag också. Men vi får inte fråga säljaren, så vi kommer aldrig att veta ...
"- Den är jättesällsynt, i affären sa de att det finns bara tio stycken i hela Sverige!![]()
![]()
Busetto special mauntainbik från Italien. Bara 1 i Sverige
5 800 kr
(Hela cykeln går att lyfta med en hand även om man är en svag person. Så lätt är den)![]()
![]()
https://www.blocket.se/annons/skane...nbik_fran_italien_bara_1_i_sverige/1200809422
Såg hans annonser också. Bra samling cyklar, alla med lås på, säkerhet är viktigt för honom :)Någon som saknar sin Orbea? "Stefan" säljer även en Specialized och Canyon om ngn saknar.
Visa bilaga 661011Visa bilaga 661012
Flygbolagfälgar!?![]()
![]()
5 800 kr
(Hela cykeln går att lyfta med en hand även om man är en svag person. Så lätt är den)![]()
![]()
https://www.blocket.se/annons/skane...nbik_fran_italien_bara_1_i_sverige/1200809422
Såg hans annonser också. Bra samling cyklar, alla med lås på, säkerhet är viktigt för honom :)
Ja det finns bara en i Sverige för att han stal den i Danmark 2009![]()
![]()
5 800 kr
![]()
Ja det finns bara en i Sverige för att han stal den i Danmark 2009
![]()
Busetto - Special - Cykeltyv.dk
Letmetal specialfælge Cyklen er meget let at kende pga de specielle fælge. Vejle Stationcykeltyv.dk
LX-grejerna är kanske värda en tusing för ett retrobygge, resten kan han behålla.
Haha, jo och att det är den cykeln han 14 år senare säljer kan väl räknas som relativt orimligt och då även allvaret i mitt inlägg ;) Busetto, detta kvalitetsmärke från salig Harald Nyborg (som nu tyvärr bara finns kvar i en tråkig postorderversion) må låta italienskt men är nog ungefär lika mycket italien som när jag gör en carbonara på baconTjena!
Att det är ett pucko är ingen tvekan, men att kalla honom tjuv bara för att det stulits en i Danmark är lite hårt.
Men det är inte den enda i Sverige, hade en i verkstaden i somras. Kan ju säga att lätt inte är det första ordet jag tänker på. Kanske om man jämför med en elcykel.
21-växlad skivbroms?Sen när är White AX 290 en MTB och på vilket sätt har den 21 växlar?
Visa bilaga 661322
Läste Epic, men ser nu att det står Eric.
Läste Epic, men ser nu att det står Eric.
Otroligt sugenSpring och köp! Grym pendlare ju. https://www.facebook.com/marketplace/item/7426783967350878/
Visa bilaga 662422
Med ett stort garage är det ju ett perfekt vinterprojekt! Racing green eller pippigul eller kanske Ferrari-röd?Otroligt sugen
Jag var faktiskt tvungen att höra av mig till honom. Hojta till om du tycker har tränger mig i kön.Otroligt sugen
Det där gränsar ju typ till bedrägeri ?JÖSSES!!!
Visa bilaga 662504
"Tekniska data från Mercedes:Bruttovikt 14,54 kg. Tillverkningsland: Tyskland. Mercedes Benz legering 17 ½. Lämplig för personer på runt 5 fot och uppåt.7-växlad Shimano nexus navväxel som är remdriven. Navbromsar. Justerbart dynamodrivet belysningssystem. Butterfly bars som är monterade på multi justerbar legeringsstam, fin stor gelfjädrad sadel. Inbyggt D-lås som kan även fungera som en bakre hållare. 26 tums lättmetallfälgar med fräcka originaldäck."
Fantastiskt!Det där gränsar ju typ till bedrägeri ?
Passande att jag svarar på detta :) ja faktiskt två till & med , & vet inte vad du ser för frågor , trevlig helgLeder den här typen av annonser, som innehåller fler frågor än svar, någonsin till affär?
Perfekta sadeln för att stöldskydda ratbiken som man behöver låta stå på stan.
Innan man vågar sitta på sådan behöver man väl försäkra sin röv mot stickskador och dubbelkolla att ens stelkrampsvaccinering inte har gått ut.Perfekta sadeln för att stöldskydda ratbiken som man behöver låta stå på stan.
Synd att den bara har 3 hastigheter.