Blockettråden 2

Blockettråden 2
Det tror jag också. Men vi får inte fråga säljaren, så vi kommer aldrig att veta ...
Screenshot_20231017_234059_Chrome.jpg

Fick jag inte? ;O

Blockettråden 2
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Busetto special mauntainbik från Italien. Bara 1 i Sverige​

5 800 kr

(Hela cykeln går att lyfta med en hand även om man är en svag person. Så lätt är den) :LOL: :LOL: :LOL:

https://www.blocket.se/annons/skane...nbik_fran_italien_bara_1_i_sverige/1200809422
Ja det finns bara en i Sverige för att han stal den i Danmark 2009

LX-grejerna är kanske värda en tusing för ett retrobygge, resten kan han behålla.

Blockettråden 2
Ja det finns bara en i Sverige för att han stal den i Danmark 2009

LX-grejerna är kanske värda en tusing för ett retrobygge, resten kan han behålla.

Tjena!

Att det är ett pucko är ingen tvekan, men att kalla honom tjuv bara för att det stulits en i Danmark är lite hårt.
Men det är inte den enda i Sverige, hade en i verkstaden i somras. Kan ju säga att lätt inte är det första ordet jag tänker på. Kanske om man jämför med en elcykel.

Blockettråden 2
Tjena!

Att det är ett pucko är ingen tvekan, men att kalla honom tjuv bara för att det stulits en i Danmark är lite hårt.
Men det är inte den enda i Sverige, hade en i verkstaden i somras. Kan ju säga att lätt inte är det första ordet jag tänker på. Kanske om man jämför med en elcykel.
Haha, jo och att det är den cykeln han 14 år senare säljer kan väl räknas som relativt orimligt och då även allvaret i mitt inlägg ;) Busetto, detta kvalitetsmärke från salig Harald Nyborg (som nu tyvärr bara finns kvar i en tråkig postorderversion) må låta italienskt men är nog ungefär lika mycket italien som när jag gör en carbonara på bacon

Blockettråden 2
Leder den här typen av annonser, som innehåller fler frågor än svar, någonsin till affär?

Bilagor

• Screenshot_20231023-060114.png
    Screenshot_20231023-060114.png
    50.3 KB · Besök: 168
Blockettråden 2
JÖSSES!!!

1698418217347.png

"Tekniska data från Mercedes:Bruttovikt 14,54 kg. Tillverkningsland: Tyskland. Mercedes Benz legering 17 ½. Lämplig för personer på runt 5 fot och uppåt.7-växlad Shimano nexus navväxel som är remdriven. Navbromsar. Justerbart dynamodrivet belysningssystem. Butterfly bars som är monterade på multi justerbar legeringsstam, fin stor gelfjädrad sadel. Inbyggt D-lås som kan även fungera som en bakre hållare. 26 tums lättmetallfälgar med fräcka originaldäck."

Blockettråden 2
JÖSSES!!!

Visa bilaga 662504
"Tekniska data från Mercedes:Bruttovikt 14,54 kg. Tillverkningsland: Tyskland. Mercedes Benz legering 17 ½. Lämplig för personer på runt 5 fot och uppåt.7-växlad Shimano nexus navväxel som är remdriven. Navbromsar. Justerbart dynamodrivet belysningssystem. Butterfly bars som är monterade på multi justerbar legeringsstam, fin stor gelfjädrad sadel. Inbyggt D-lås som kan även fungera som en bakre hållare. 26 tums lättmetallfälgar med fräcka originaldäck."
Det där gränsar ju typ till bedrägeri ?

Blockettråden 2
Det där gränsar ju typ till bedrägeri ?
Fantastiskt!
När Mercedesförsäljaren gjorde reklam för cykeln cyklade jag dit, det verkade ju vara en bra vinterpendlare. Nja, sådär!
Men samtidigt introducerades cabben SLK 230 i bilhallen,den var ju häftig. Men det var väldigt lång leveranstid, så jag behövde inte köpa den heller.

Tillbaka
Topp