Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har ett liggandes, men är i för fint skick för att ge bort tyvärr. Men säljer gärnaÄr på jakt efter ett vevparti med 24mm axel som passar HT2 vevlager och 104bcd.
Jag vet inte hur väl denna motsvarar dina önskemål men hojta till om den är av intresse.Jag är på jakt efter en enkel rammonterad pakethållare bak för ett hybridcykelbygge i Malmö/Lund. Den bör ta några kg last i form av en sidohängd pendlarcykelväska uran att kollapsa men behöver inte vara vidare snygg. Anpassningsbara infästningar är önskvärt.
Jag vet inte hur väl denna motsvarar dina önskemål men hojta till om den är av intresse.
Sadeln skulle nog sitta fint på mitt Surly-projekt. Kan erbjuda ett fint gp4000 23 mm som du kan nöta ner på trainern.Lite diverse enligt bilder nedan.
Den vita styrstammen är 110 mm.
Den korta 35 mm för 31,6mm-styren.
Fälgen 29", sannolikt en XM481.
Intressanta byten är ett trainerdäck för racer, 27,5"-däck, cykeltvättborste eller öl. Kan också tänka mig att bara skänka bort om det hämtas.
Kanske skulle förtydligat att det rörde sig om MTB-däck :)Sadeln skulle nog sitta fint på mitt Surly-projekt. Kan erbjuda ett fint gp4000 23 mm som du kan nöta ner på trainern.
Finns några 27,5 av olika slag också. Kan halvslitna wtb byway vara något?
Kan dock inte hämta så någon slags transport måste till.
Tillräckligt nära för att det ska gå att ordna. Vi kan väl ta det via PM när det börjar närma sig.Kanske skulle förtydligat att det rörde sig om MTB-däck :)
Men sadeln mot ett GP4000 låter som ett schysst byte, sambon som ändå ska ha det på trainern ska till Östersund i mitten av dec om du råkar ha nära till Lugnvik.
Kan ha en, ska kolla när jag kommer hemHej , söker efter plastskruven som sitter i veven (Shimano 105/5700) som man använder för att förspänna vevarmen med , se bild där den saknas …
Tacksam om någon har en till salu då min har försvunnit.
@Kashedian - Rakt och fint, shimano-nav, hojta i pm om du är sugen!Söker ett bakhjul för 6-delat (antar jag? Har 5-växlat + spacers på nuvarande) som INTE vobblar.
Kan byta mot
a. En nishiki-stålram strl 58 med böjd växelöra som duger för singelspeed. Tar 33-35mm däck.
b. Hjulpar skivbromsar (160mm skiva + QR) för 10-delat i OK skick.
c. en 500-lapp
Skulle kunna funka! Drar ett pmkan dessa funka till sonen 10mm som fästes med original muttrarna dvs dessa är ogängade suttit bak på bmx
Visa bilaga 664033Visa bilaga 664034
Skulle du ej bli av med dessa så är jag intresserad!kan dessa funka till sonen 10mm som fästes med original muttrarna dvs dessa är ogängade suttit bak på bmx
Visa bilaga 664033Visa bilaga 664034
noterat återkommer isfSkulle du ej bli av med dessa så är jag intresserad!

Kul! Har byggt käka-glass-cykel av en likadan tidigare, den är kort och hög i ramen så lär funka bra med bock tänker jag.En liten idé om en vardagshoj / gravelmaskin poppade upp i huvudet, så jag rensade ned till ramen. Jag funderar på att lacka om ramen, men jag har aldrig gjort det, så det får bli ett experiment.
Visa bilaga 665108
Synd att jag hade garagerensning i september, för nu behöver jag massa delar, bla:
* sti-reglage (vill ha bockstyre)
* vevlager
* styrlager
* däck
* drivlina (ska inventera vad jag har, troligen blir målet 1x10 eller 1x8)
* sadel
* sadelstolpe
Hjulen som finns nu verkar funka, men behöver servas. De har dock axel med bult, så QR vore trevligt. Men det blir kanske en framtida uppgradering.
Det får väl ta sin tid, men jag kommer att hänga i den här tråden och spana efter delar framöver.
Snygg redan nu, blir ännu mäktigare med bock.Kul! Har byggt käka-glass-cykel av en likadan tidigare, den är kort och hög i ramen så lär funka bra med bock tänker jag.
Det kommer dröja ett tag innan jag har tid och ork simultant, men när jag väl är där kan jag slänga ett öga i lådorna och se om det inte finns sadel, sadelstolpe, vevlager (#?), bakväxel (8-delad, mtb) och/eller sti-reglage.En liten idé om en vardagshoj / gravelmaskin poppade upp i huvudet, så jag rensade ned till ramen. Jag funderar på att lacka om ramen, men jag har aldrig gjort det, så det får bli ett experiment.
Visa bilaga 665108
Synd att jag hade garagerensning i september, för nu behöver jag massa delar, bla:
* sti-reglage (vill ha bockstyre)
* vevlager
* styrlager
* däck
* drivlina (ska inventera vad jag har, troligen blir målet 1x10 eller 1x8)
* sadel
* sadelstolpe
Hjulen som finns nu verkar funka, men behöver servas. De har dock axel med bult, så QR vore trevligt. Men det blir kanske en framtida uppgradering.
Det får väl ta sin tid, men jag kommer att hänga i den här tråden och spana efter delar framöver.
Har en sån här liggande, kan det vara något?Köpes: Shimano LX downpull framväxel för 3x8 med klämma 28,6 mm (eller större)
Tyvärr inte, vill ha steget över med bättre klämma. 300 LX har främre delen av klämman i pressad plåt om jag har rätt för mig?Har en sån här liggande, kan det vara något?
Det ser det ut som du har rätt i!Tyvärr inte, vill ha steget över med bättre klämma. 300 LX har främre delen av klämman i pressad plåt om jag har rätt för mig?
Har ett 17t Revese som kan läggas på lådan. Väldigt lite använt.På jakt efter ett SS-drev för vanlig HG-body. Flera storlekar kan vara av intresse men runt 16T-20T. Jag finns på Hisingen.
Gärna! Tar det vidare via PM. ?Har ett 17t Revese som kan läggas på lådan. Väldigt lite använt.
"Volare..." ?Är din målbild av effektiv träning Sylvester Stallone i Rocky IV?
Anser du att ett kryss på betongväggen i källaren fostrar psyket bättre än en fånig animerad cyklist på en skärm?
Då har jag trainern för dig!
Absolut inga smarta funktioner.
Inget variabelt motstånd (det är väl det man har växlar till...)
"Recommended by Jan Ullrich"!
Hopsvetsad av någon tidigare ägare och det tycks hålla ihop bra.
Ger garanterat lika starka ben som vilken zwift-driven apparat som helst.
Skänkes mot ett 6-pack billig lager.
Finns på Frösön, Östersund och skickas inte. (garanterat inte värd fraktkostnaden)
Visa bilaga 665856
Alla med Swift är Ivan Drago.Är din målbild av effektiv träning Sylvester Stallone i Rocky IV?
Anser du att ett kryss på betongväggen i källaren fostrar psyket bättre än en fånig animerad cyklist på en skärm?
Då har jag trainern för dig!
Absolut inga smarta funktioner.
Inget variabelt motstånd (det är väl det man har växlar till...)
"Recommended by Jan Ullrich"!
Hopsvetsad av någon tidigare ägare och det tycks hålla ihop bra.
Ger garanterat lika starka ben som vilken zwift-driven apparat som helst.
Skänkes mot ett 6-pack billig lager.
Finns på Frösön, Östersund och skickas inte. (garanterat inte värd fraktkostnaden)
Visa bilaga 665856
Exakt! Och alla vet ju vem som vann. Det är inte så noga med de där ölen. Kom och hämta den bara!Alla med Swift är Ivan Drago.
/J
Kan hända att jag har nåt Deore LX som sitter fast i ett bakhjul. Kan kolla till helgen.Letar 130/135mm bakre nav med 36h, någon som har något räddningsbart liggande?
Blir RSX fram så helst något liknande, men öppen för alla förslag.
Betalar/byter gärna.