SIE
Aktiv medlem
Visa din Trainer-/Zwift-grotta
Du har ju Zwift Play-kontrollerna! Vad tycks?Här är min zwifthörna
kör på en Wahoo Kickr Core
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har ju Zwift Play-kontrollerna! Vad tycks?Här är min zwifthörna
kör på en Wahoo Kickr Core
Jag gillar dom, men har bara kört knappt 2 veckor. Har tagit bort tangentbordet då jag kan använda kontrollerna istället när jag vill hoppa mellan olika menyer eller byta bana.Du har ju Zwift Play-kontrollerna! Vad tycks?

Alla bor inte i villa. ? (Sovrummet hade varit sämre för mig.)Vill inte trampa på några känsliga fötter här men varför i h-vete kör en del Zwift i vardagsrummet, blir inte det ofräscht? (om inte så kör ni alldeles för soft)
Sedan efter passet när man vädrar korsdrag så får man sitta med ytterjackan på och titta på tv?
I och för sig sett att på Zwiftreklam så Zwiftar man ofta i ett överdesignat vardagsrum. ?
Jag har två stycken av liknande typ som din golvfläkt (en från Clas, en från Biltema), jag tycker de duger/räcker under förutsättning att jag också kör med öppet fönster (ibland även korsdrag). Men visst, lite mer power skulle inte skada...Zwift Hub med Cog + Click, Apple TV + monitor, bord från Lifeline. Saknar bättre fläktar.
Jag föredrar sovrummet framför vardagsrummet men har ett ganska stort sovrum med rejält fönster.Alla bor inte i villa. ? (Sovrummet hade varit sämre för mig.)
Jag har den med fjärr från Biltema. Skulle två stycken kunna kontrolleras med samma fjärr tro?Jag har två stycken av liknande typ som din golvfläkt (en från Clas, en från Biltema), jag tycker de duger/räcker under förutsättning att jag också kör med öppet fönster (ibland även korsdrag). Men visst, lite mer power skulle inte skada...
Ingen aning, jag jobbar bara med IT ? men coolt där med Samsung kopplingen, hmmmJag har den med fjärr från Biltema. Skulle två stycken kunna kontrolleras med samma fjärr tro?
F ö verkar Biltema-fläkten vara byggd hos Samsung, min Samsung-tv ville bli kompis med fläkten första gången jag startade upp den.
När man inte kör zwift eller annan plattform, hur styr man då motståndet? Har aldrig provat/funderar på det.Wahoo Kickr i vardagsrummet på en Wahoomatta som jag fick gratis när jag bytt kilen i svänghjulet själv.
Paddan på ett gammalt notställ. Julas 50cm stativfläkt. Youtubecykling på tv'n.
Får mig att minnas gymmen på 70-talet. Det funkade bevisligen redan då.Inte så mycket grotta, utan snarare ett halvstökigt garage.
55"-TV, gammal laptop på en arbetsbänk, samt hoj på Wahoo Kickr. (Måste tydligen spänna remmen, eftersom den rappade under kvällens intervaller.) Kör Wahoo SYSTM i miniläget tillsammans med någon sportsändning (oftast cykel från Eurosport).
Visa bilaga 659237
Vore jag inte så PK, skulle jag säga att det ser redigt manligt ut. Rejält med fokus och börja leverera! Har själv kört så tidigare. Lyckas man lura sig själv så ger det bra resultat och stålpsyke!
Tjusig arbetsbänk/vägg.Visa bilaga 660391
Efter nyår bär det av mot en större grotta, till dess får laptopen duga.
Det är inte de som kör för soft. Det är du som behöver se över dina prioriteringar.Vill inte trampa på några känsliga fötter här men varför i h-vete kör en del Zwift i vardagsrummet, blir inte det ofräscht? (om inte så kör ni alldeles för soft)
Sedan efter passet när man vädrar korsdrag så får man sitta med ytterjackan på och titta på tv?
I och för sig sett att på Zwiftreklam så Zwiftar man ofta i ett överdesignat vardagsrum. ? Nu är jag inte gift längre men tror jag skulle blivit mördad om jag Zwiftade i vardagsrummet. ?
Hon verkar stabil din ex-häxa?Vill inte trampa på några känsliga fötter här men varför i h-vete kör en del Zwift i vardagsrummet, blir inte det ofräscht? (om inte så kör ni alldeles för soft)
I och för sig sett att på Zwiftreklam så Zwiftar man ofta i ett överdesignat vardagsrum. ? Nu är jag inte gift längre men tror jag skulle blivit mördad om jag Zwiftade i vardagsrummet. ?
På elektronisk trainer styr man med tillverkarens app. På mekaniskt styrda med ett wirestyrt reglage.När man inte kör zwift eller annan plattform, hur styr man då motståndet? Har aldrig provat/funderar på det.
?På elektronisk trainer styr man med tillverkarens app. På mekaniskt styrda med ett wirestyrt reglage.
Det här med att köpa begagnad teve på blocket i black friday-tider känns som en hit.Visa bilaga 666866
Kör i förrådet. Lite lätt ont i ögonen pga en massa bös överallt som jag aldrig hinner plocka undan (hellre träna än städa, småbarnsliv och sånt) men funkar helt okej. Köpte beggad tv förra veckan för nästan ingenting och kör chromecast till, speglar skärmen från telefonen (zwift).
Lagom kallt just nu, strax över nollan. Ungefär samma temp som ute pga ingen värme på och fristående förråd. Och ändå behöver jag slå på fläkten för att hålla nere svettnivån när jag kör intensivpass. Måste bli vansinnigt svettigt för er som kör inne i värme, men antar att man tager vad man haver och så där.
Rekommenderas!Det här med att köpa begagnad teve på blocket i black friday-tider känns som en hit.
Verkligen! 46-tummare (typ, det är en stor skärm iallafall) för hela 400 kr sitter i min zwift-"hörna" sedan något år tillbaks.Det här med att köpa begagnad teve på blocket i black friday-tider känns som en hit.
Jag hoppas på en 55:a som inte är för tjock/ful för ca 2000:- om den är smart, och 1000:- om jag måste köpa till en Apple TVVerkligen! 46-tummare (typ, det är en stor skärm iallafall) för hela 400 kr sitter i min zwift-"hörna" sedan något år tillbaks.
Använder en gammal 55:a som är tämligen korkad. Köpte loss den för några hundringar när firman bytte kontor. Har den bara som skärm till laptopen, så det spelar ingen roll att den inte är smart.Jag hoppas på en 55:a som inte är för tjock/ful för ca 2000:- om den är smart, och 1000:- om jag måste köpa till en Apple TV
Jag har med en proj liggande sedan förra boendet som jag körde zwift på förra säsongen.. men så är det det dära med att orka montera upp den i taket igen då.Kör med projektor i taket. Den låg och skrotade i en garderob på gamla jobbet så jag fick ta den bara. + ikea rullgardin på det s får jag jättestor bild på liten plats
Vill inte trampa på några känsliga fötter här men varför i h-vete kör en del Zwift i vardagsrummet, blir inte det ofräscht? (om inte så kör ni alldeles för soft)
Och om du hade köpt en finare, snabbare och tom lättare cykelNu är jag inte gift längre men tror jag skulle blivit mördad om jag Zwiftade i vardagsrummet. ?