Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu förutsätter du att mellanchefen fått jobbet pga kontakter och inte nån som helst kunskap.Fast så jobbar nog inte mellanchefer? Spez låter väl bra, man vill ju inte vara sämre än en tandläkare
Det där lät som plockat från min tidigare arbetsbeskrivning.Mellanchef måste ju vara det mest värdelösa jobb som finns. Man har ingen rätt att bestämma nåt av betydelse, men måste hantera all skit som kommer både uppifrån och nerifrån.
Mellanchefer skall väl ha dyrt? Det är prio 1.Prisskillnaden är riktigt små. Jag tycker om enkla cyklar som är enkla att serva, så jag är nöjd att vi har fälg bromsar på alla lvgcyklar i familjen. Om du planerar att köra i dålig väder är skivbromsar klart att föredra.
Jag tycker att Canyon är ett bra val, också till mellanchef (och tycker att Pinarello gör de fulaste lvgcyklar som finns).
Visst är den svindyr men som jag har skrivit här tidigare fick nya S Works Tarmac SL8 det hittills bästa testresultatet för ngn tävlingslvgcykel i Tour 11-2023 så det finns åtminstone en Specialized som är mer än OK.Förmoda att hen är det minsta smart, varför vill hen då köpa med svindyra klibbor till en i övrigt ok cykel?
Precis, känns lite annorlunda att styra dit med en 1a cykel oavsett kan jag tycka.Visst är den svindyr men som jag har skrivit här tidigare fick nya S Works Tarmac SL8 det hittills bästa testresultatet för ngn tävlingslvgcykel i Tour 11-2023
Visa bilaga 669247
Men eftersom @ElVikingo frågar om Canyon Endurace är gissningsvis inte Tarmac den typ av cykel som kommer att funka bäst.
?Precis, känns lite annorlunda att styra dit med en 1a cykel oavsett kan jag tycka.
"Salt of the earth"Mellanchef måste ju vara det mest värdelösa jobb som finns. Man har ingen rätt att bestämma nåt av betydelse, men måste hantera all skit som kommer både uppifrån och nerifrån.
Nu ingår väl inte hybris i arbetsbeskrivningen? Eller?Fast så jobbar nog inte mellanchefer? Spez låter väl bra, man vill ju inte vara sämre än en tandläkare
Mellanchefer är dock överrepresenterade i gruppen småpåvar.Nu ingår väl inte hybris i arbetsbeskrivningen? Eller?
Man bestämmer pricis vilken cykel som skall införskaffas. Men det blir inte den iaf i slutet.Vad har mellanchefsjobbet med valet av cykel att göra?
Inte som för konsulter?Nu ingår väl inte hybris i arbetsbeskrivningen? Eller?
Hej Happy!
Vi skall alla den vägen vandra och efter att varit mellanchef i massa år står valet och kvalet mellan paddel eller rejser.
Efter som jag hittills varit klädd i baggy trousers, flanell och druckit billig lager så skall jag stila mig
Just nu står jag i valet och kvalet mellan https://www.canyon.com/en-es/road-b...e/al/?srule=sort_price_ascending&start=0&sz=4
Endurance 7RB
Endurance 6
Endurance 7
Har någon annan ett bra förslag?
När Cykeln är löst går vi på skor, pedaler och färgmatchning
* Does not compute. *Nu förutsätter du att mellanchefen fått jobbet pga kontakter och inte nån som helst kunskap.
Förmoda att hen är det minsta smart, varför vill hen då köpa med svindyra klibbor till en i övrigt ok cykel?
om man är påve gäller väl inglasat.Mellanchefer är dock överrepresenterade i gruppen småpåvar.
Och tvärs om....Mellanchefer behövs för att skydda dom i nivån under från dom i nivån över.
Klarar snabba flator. Stora ord...Men denna är ju så snygg att det kan sluta med att TS köper en annan typ av hoj än vad han hade tänkt från början:
Bikeshop
bikeshop.se
Snygg hoj! Najs att man flyttat upp bakstagen igen så att de är i höjd med toppröret. Lite som Specialized Aethos.Klarar snabba flator. Stora ord...
Mellanchefer skall väl ha dyrt? Det är prio 1.
Riktiga chefen får väl skaffa något i stil med en:EDIT: men med Pinarello kan riktiga chefen inte har en dyrare cykel en dig, är det ingen problem?
Äntligen en cykel med snygg skivbromskonstruktion.Riktiga chefen får väl skaffa något i stil med en:
![]()
J.Laverack Aston Martin .1R | A Bike Without Equal
J.Laverack Aston Martin .1R. A Bike Without Equal. The world's most bespoke, most advanced and most meticulously engineered road bike.astonmartin.jlaverack.co.uk
Det där är väl ändå C-level-hoj?LOOK 795 Blade Rs
Det där är väl ändå C-level-hoj?
Connoisseur-level?
Swenglish!Vad är C-level?
Jag har kollat begagnat sedan augusti men det är fantasipriser, Däremot fick sonen en Covid köpt HT för 40% av nypriset. På räser är det illaJag skulle köpa en bättre begagnad hoj om jag var du. Finns ingen anledning att lägga ut så mycket pengar innan du vet hur du vill sitta på en cykel och därmed vilken storlek du ska ha. Själv hade jag för stor ram på min första hoj eftersom jag sitter mer upprätt. Du kan dessutom utgå från att du kommer vilja köpa någonting i det finare segmentet om du fastnar för cykling. Jag har trivts med Specialized, men det finns många märken som gör bra cyklar. Jag skulle dock hålla mig till premiummärken eftersom du förmodligen kommer sälja din första hoj redan efter något års cykling och det är lättare att kränga ett bra märke. Lycka till!
Har en whatsApp grupp med 2 polare som kör landsväg, den har urartat till, Galet prissatta cycklar, jag bor i Spanien och 2nd handsmarknaden är inte som i Sverige, vad det än gäller. IKEA bokhyllor som är dyrare 2nd hand än nya texEftersom du inte har en aning om vad du söker så skulle jag läsa inlägg #30 flera ggr( ta in fakta, inte Spec) och sen ta hjälp av nån med koll och letat begagnat.
CEO, CFO, CIO etc.. de med de fetare lönekuvertenVad är C-level?
Inbyggd prutkultur?Har en whatsApp grupp med 2 polare som kör landsväg, den har urartat till, Galet prissatta cycklar, jag bor i Spanien och 2nd handsmarknaden är inte som i Sverige, vad det än gäller. IKEA bokhyllor som är dyrare 2nd hand än nya tex
Absolut inte, man föredrar att spara sakaerna tills de går sönder innan man sänker priset. Generellt verkar det vara fler MTBs än räsers komma ut.Inbyggd prutkultur?
handlat en del begagnat annat än cykelrelaterat på spanska ebay. är det auktion kan priset bli vettigt.Har en whatsApp grupp med 2 polare som kör landsväg, den har urartat till, Galet prissatta cycklar, jag bor i Spanien och 2nd handsmarknaden är inte som i Sverige, vad det än gäller. IKEA bokhyllor som är dyrare 2nd hand än nya tex
Ligger och snipar på WallaPop samt Facebook, jag hoppas att någon Expat skall flytta och behöver sälja snabbt.handlat en del begagnat annat än cykelrelaterat på spanska ebay. är det auktion kan priset bli vettigt.
Det skulle man kunna tro men vi kör Bianchi. Vill åt det sexiga Italien men som de mellanchefer vi är vågar vi inte fullt ut så det blir en mellanmjölksitalienare. Lite överprisad med en italiensk flagga, då är vi nöjda.Är det inte Scott som mellancheferna kör?