Hövding 3.0 - Bra eller kalkon?

men då är det väl bara att sälja den som nåt annat än hjälm - vilket också är rimligt eftersom det inte är en hjälm.
(Jag kan rekommendera att sälja som djurmat lex Dörröd)
Just det ja, striden om den opastöriserade mjölken…
Minns en kvinna som hade varit på ”beduinsafari” och bl a druckit spenvarm kamelmjölk. Kom direkt med ambulans från flygplatsen till infektionskliniken.

Du tänker på hans bok om cykelhjulet? Jag har dock stor förståelse för om en sakkunnig lackar ur när han möts av det ena enfaldiga motargumentet efter det andra av folk som inte har nån koll alls. För på nätet är det sällan den som kan mest som vinner, utan istället den som är mest uthållig eller tex mest flyhänt på retoriska figurer. Titta på vilken ordväxling som helst här där tex Makten är den ena parten, för illustrativa exempel på detta. Motparten brukar ge upp efter en stund av pur utmattning.
Den som beter sig som ett rövhål på internet är inte heller den som vinner. Som du just gjorde.

Den som beter sig som ett rövhål på internet är inte heller den som vinner. Som du just gjorde.
Med 30.000+ inlägg på diverse diskussionsfora (inte bara cykel, utan även Fotosidan, Fred Miranda...) under flera decennier så är du en van skribent som inte hämmas av blygsel, och dina åsikter är alltid tydliga. Men inte handlar det om att "vinna", väl?

Med 30.000+ inlägg på diverse diskussionsfora (inte bara cykel, utan även Fotosidan, Fred Miranda...) under flera decennier så är du en van skribent som inte hämmas av blygsel, och dina åsikter är alltid tydliga. Men inte handlar det om att "vinna", väl?
Vem är du och varför diskuterar du mig och mina eventuella åsikter i en tråd som jag inte ens deltagit i?

Hövdingmössa verkar i alla fall opraktiskt (och oaero) vid cykling.

1703083446205.png

Med hjälm vågar jag stå på snurrstolen för att byta lampa. Utan hjälm tar jag pallen istället.
#Vardags-edge

Kanske är handskar viktigare i detta fall (eller stänga av elen, men det är för amatörer, de flesta elektriker som har jobbat i var hus lämnar allt på (och orsakade såklart kortslutning)).

Fast det är ganska jobbigt att diskutera med någon som är duktig retoriskt och gärna vill att diskussionen är genomtänkt. Nu fick du min feedback iallafall...
Va? Du och jag har väl inte skrivit ett ord till varandra i den här tråden? Det här blir mer och mer obegripligt.
Edit: Eller tror du att jag kommer ihåg alla diskussioner jag nånsin fört historiskt? ?

Edit 2: Om det inte var begripligt så var mitt svar till Jonja att det är rövhålsmässigt att snacka skit om personer/användare bakom ryggen på dem, som han (?) gjorde.

Senast ändrad:
Nå, vad blev konsensus, bra eller kalkon?, finns det några fakta?, mest tyckanden i tråden

Tror inte att många i denna tråd har provat en Hövding och ännu färre (gissar på noll) har ramlat med den. Så ingen faktar förutom vad redan har skrivits i medlen.

Kan lägga till en fakta som postades i blocket-tråden:

hovding_krasch.PNG

hovding_vs_buss.png

Helt fantastiska förluster år efter år sett till omsättningen. Kul idé men hur länge hade dom tänkt att bränna pengar kan man ju undra.

Kan ju vara en bra förevändning att få stopp på det negativa penningflödet. Och lägga skulden för konkursen på någon annan.

Tillbaka
Topp